Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه تلویزیونی"خانه امن" به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری مورد اقبال بینندگان شبکه المنار لبنان قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال "خانه امن" ساخته احمد معظمی به زبان عربی دوبله شده و از شبکه المنار لبنان پخش می‌شود. در حالی که برای اولین بازپخش این شب‌ها ساعت 22 از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریالی که عنوان پرمخاطب‌ترین سریال نیمه دوم سال 1399 رسانه ملی را به خود اختصاص داد، مورد استقبال مخاطبان شبکه المنار لبنان قرار گرفته است.

این مجموعه نخستین سریال نمایشی است که تصویری واقعی از داعش نمایش داده و به‌ چگونگی شکل‌گیری و هدف از ایجاد آن پرداخته است. تلاش سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای ناامن کردن ایران در سریال "خانه امن" نمایش داده شده است.

اطلاعات ارائه شده در "خانه امن" مبتنی بر پرونده‌های واقعی است و برای پخش به زبان عربی از شبکه آی‌فیلم عربی نیز آماده شده است.

گفته می‌شود ادامه "خانه امن" یا فصل دوم این سریال، تحت عنوان "سرجوخه" در حال ساخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی سریال خانه امن شبکه المنار خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند