Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، در پایان 31 روز رقابت‌های فشرده یورو 2020 که با قهرمان تیم ملی ایتالیا همراه شد، کمیته فنی مسابقات فهرست نفرات برتر هر یک از پست‌های زمین فوتبال را برای معرفی تیم منتخب اعلام کرد.

با اعلام تیم مشخص شد انگلیس و ایتالیا هر کدام با سه بازیکن سهم برابری در تیم منتخب دارند.

جان‌لوئیجی دوناروما سنگربان تیم ملی ایتالیا که به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت هم معرفی شد، دروازه‌بان تیم منتخب لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورجو کیه‌لینی در خط دفاعی و فدریکو کیه‌زا به عنوان هافبک پشت مهاجم دو بازیکن ایتالیایی دیگر تیم منتخب یورو 2020 هستند.

هری مگوایر مدافع میانی تیم ملی انگلیس و هم‌تیمی او لوک شاو به عنوان دفاع چپ به همراه رحیم استرلینگ به عنوان بال راست نیز سه بازیکن انگلیسی تیم منتخب جام شانزدهم هستند.

از تیم ملی دانمارک کاسپر دولبرگ به عنوان بال چپ و مائله به عنوان دفاع راست انتخاب شده است. گرانیت ژاکا کاپیتان تیم ملی سوئیس و پل پوگبا هافبک تیم ملی فرانسه نیز به عنوان زوج خط میانی تیم منتخب یورو انتخاب شده‌اند.

در نهایت رونالدو هم در خط حمله قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: یورو دوناروما فوتبال تیم منتخب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی

ستاره گرجستانی ناپولی تمایل دارد برای بارسلونا بازی کند، تیمی که دقیقا در پست او به دنبال جذب بازیکن است. 

طرفداری | با توجه به علاقه بارسلونا به خویچا کواراتسخلیا، کار ناپولی برای تمدید قرارداد ستاره گرجستانی سخت شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه های کواراتسخلیا فردا با رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی لورنتیس، برای بحث در مورد قرارداد جدید این وینگر دیدار خواهد کرد.

با توجه به وضعیت فعلی قرارداد، مدیر برنامه بازیکن احتمالا از گزینه های پیش روی این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی هم صحبت کرند. به نظر می رسد ناپولی برای قرارداد جدید دستمزد 4 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهد، اما خواسته فعلی بازیکن 5 میلیون یورو است.

در همین حال، احتمال حضور بارسلونا برای جذب این بازیکن گرجستانی افزایش یافته است. گفته می شود ژاوی بسیار به این بازیکن علاقه مند است و آینده کواراتسخلیا در ناپولی هرگز به این اندازه نامشخص نبوده است. تا به حال در مورد قرارداد جدید این بازیکن صحبت های زیادی شده، اما به نظر می رسد تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!