Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتبال امید و معرفی مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: با توجه به مسابقاتی که تیم المپیک در پیش دارد، فدراسیون و در رأس آن عزیزی خادم تصمیم گرفت هر چه سریع‌تر برای این تیم برنامه‌ریزی صورت بگیرد. به همین دلیل وی مذاکراتی را با مهدی مهدوی‌کیا انجام داد و او هم تلویحا موافقت کرد که به عنوان سرمربی در تیم المپیک کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته هم نشستی در کمیته ملی المپیک با حضور ریاست فدراسیون و آقای صالحی امیری برگزار شد و در این جلسه هماهنگی‌های خوبی برای حضور پرقدرت تیم المپیک در مسابقات پیش رو صورت گرفت.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که سایت فدراسیون فوتبال ابتدا خبر سرمربیگری مهدوی کیا را منتشر کرد و در ادامه این خبر دستخوش تغییرات شد، اما روز گذشته رئیس فدراسیون مدعی شده که مهدوی کیا قرار است در تمامی رده‌ها کنار تیم ملی باشد و آیا خود وی به عنوان رئیس کمیته جوانان از این موضوع با خبر است یا خیر گفت: با بنده چنین صحبتی نشده و حقیقتا من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. همکاران رسانه‌ای تماس‌ها متعددی از روز گذشته با من پیرامون این اظهار نظر عزیزی خادم گرفتند، اما همان طور که می‌دانید کمیته جوانان یک وظیفه ذاتی دارد که تیم‌های پایه را هماهنگی کند. من هم به عنوان مسئول کمیته با قدرت و به کارم ادامه می‌دهم مگر آنکه عزیزی خادم تصمیم داشته باشد از فرد دیگری به جای من استفاده کند.

ماجدی تأکید کرد: واقعیت این است که دو حاکم در یک اقلیم نمی‌توانند کار کنند که در آن صورت آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. اگر آقای عزیزی خادم، علاقمند است که کار را به مهدی مهدوی‌کیا بسپارد، طبیعتا سند کمیته جوانان به اسم من نخورده و این کمیته ارث پدری من هم نیست. در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهم و به عنوان عضو هیأت رئیسه تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که به فوتبال این مملکت خدمت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با این اتفاق به نظر می‌رسد اختلاف نظرهایی بین او و رئیس فدراسیون وجود دارد، گفت: اختلاف نظری وجود ندارد، در صحبت‌هایی که در نشست‌های مختلف داشتیم تمامی اختیارات در حوزه تیم‌های پایه در اختیار کمیته جوانان است و ما مسأله پشت پرده‌ای نداریم. اگر تمایلی وجود دارد می‌توانند کار را در اختیار دیگران قرار دهند وگرنه که ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ضمن تشریح برنامه‌های تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: ما باید از متولدین ۱۳۷۷ در مسابقات آبان ماه استفاده کنیم که زیر مجموعه مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا خواهد بود. دور نهایی مسابقات در سال ۲۰۲۲ در ازبکستان برگزار می‌شود و بازی‌های آسیایی و کار تیم ما در آنجا به اتمام خواهد رسید.

ماجدی تصریح کرد: بعد از این مسابقات مقدماتی المپیک برگزار خواهد شد که ما باید با متولدین سال ۱۳۷۹ در این مسابقات و در مرحله نهایی که در سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود شرکت کنیم. تصمیم داریم که تیم المپیک را با سن کمتر ببندیم که همین نفرات به امید خدا در المپیک آینده حضور داشته باشند و ۴ سال در خدمت تیم ما باشند.

وی با اشاره به تدوین یک برنامه آماده‌سازی برای استعدادیابی گفت: من و همکارانم در کمیته جوانان برای چنین برنامه استعدادیابی ۱۲۴ ساعت کاری وقت گذاشتیم. این برنامه را به هیأت رئیسه تقدیم و ریاست فدراسیون تقدیم کردم که اگر آنها مصوب کنند، تا مهر و آبان استعدادیابی در کل کشور انجام خواهد شد. دست دلال و واسطه قطع شده و اگر این استعدادیابی صورت بگیرد به جرأت می‌گویم ما برای تیم‌های زیر ۱۵ و ۲۰ سال حداقل ۶۰ بازیکن آماده در اختیار خواهیم داشت.

ماجدی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد در پاسخ به این سؤال که در این برنامه جامع چه وظایفی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: همان طور که می‌دانید باشگاه‌ها معمولا تامین کننده بازیکنان تیم ملی هستند ولی در کشور ما همه چیز برعکس است. ما از باشگاه‌ها خواسته‌ایم که بهترین‌هایشان را به هیات‌های استانی معرفی کنند اما حقیقتا نمی‌توانیم منتظر آنها بمانیم و خودمان باید دست به کار شویم و تا آبان ماه این استعدادیابی را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته جوانان تیم المپیک عزیزی خادم مهدوی کیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند. مشعل المپیک اکنون به پاریس می‌رود، جایی که المپیک تابستانی از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ (۵ تا ۲۱ مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

کد خبر 847393 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ویژه ورزشی یونان فرانسه

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه