Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین، فیلم سینمایی «ماشین من را بران» ساخته ریوسوکی هاماگوچی از کشور ژاپن به صدر جدول امتیازات منتقدان کن که توسط اسکرین منتشر می‌شود، رسیده است.

فیلم سینمایی «روز پرچم» به کارگردانی شان پن، هم کمترین امتیاز را تاکنون از منتقدان گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماشین من را بران» که از داستانی کوتاه نوشته هاروکی موراکامی اقتباس شده، به طور متوسط از منتقدان امتیاز ۳.۵ را دریافت کرده و از فیلم «آنت» با ۳ امتیاز که صدرنشین قبلی این لیست بود، پیشی گرفته است. کمترین امتیازی که این فیلم دریافت کرده ۳ ستاره (خوب) بوده و بیشتر منتقدان به این فیلم ۴ ستاره (عالی) داده اند.

«روز پرچم» با میانگین امتیاز ۱.۱ از ده منتقد و دو امتیاز صفر، بازگشت خوبی برای شان پن به جشنواره کن نبود. البته او نسبت به فیلم قبلی اش به نام «آخرین چهره» که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و امتیاز ۰.۲ دریافت کرد، پیشرفت داشته است. امتیاز ۰.۲ هنوز هم یک رکورد در جشنواره محسوب می‌شود.

فیلم «بندتا» با میانگین امتیاز ۲.۷، سومین فیلم جشنواره کن 2021 تا به اینجاست. این فیلم به کارگردانی پل ورهوفن بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. فیلم‌های «محفظه شماره ۶» و «جزیره برگمان» به ترتیب با امتیازهای ۲.۴ و ۲.۲ در میانه این فهرست قرار گرفته اند. «شکستگی» کاترین کورسینی و «سه طبقه» نانی مورتی هم فیلم‌هایی هستند که در قعر جدول دیده می‌شوند.

فیلم‌های این دوره جشنواره کن نسبت به سال ۲۰۱۹ ، عملکرد ضعیف تری داشته اند. ۱۰ فیلم در سال ۲۰۱۹ امتیاز ۲.۵ را به ثبت رسانده بودند و این در حالی است که ۱۲ فیلم دوره فعلی، امتیاز ۲.۱ را به ثبت رسانده اند!

«قهرمان» اصغر فرهادی امروز در جشنواره کن اکران خواهد شد و باید دید که واکنش منتقدان به جدیدترین ساخته او چه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان جشنواره فیلم کن اصغر فرهادی جشنواره کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس

نسل قهرمان جهان ایتالیا، حالا به سن مربیگری رسیده اند.

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت. این بازی تقابل دو هم بازی سابق و قهرمان جهان در تیم ملی ایتالیا بود. دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو نزدیک به یک دهه در آتزوری هم بازی بودند. کاناوارو در اولین تجربه مربیگری خود در اودینزه موفق به کسب امتیاز نشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز