Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:05:00 GMT

متکدی میلیاردر انار شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۶۶۹۷

متکدی میلیاردر انار شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی ۵۹ ساله به صورت مشکوک ضمن حضور در مساجد شهر با چرب زبانی ضمن جریحه دار کردن احساسات مردم و اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی گری می‌کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای «محمد آباد» شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و دستگیری او در بازرسی از خودروی متعلق به وی مبالغی وجه نقد و ۲ عدد کارت بانکی جاساز شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی مبنی بر تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی گری، سوابق او نیز بررسی که مشخص شد که در ۲ سال گذشته نیز دارای چنین سابقه‌ای بوده است.

سرهنگ خلیلی نژاد اظهار کرد: این فرد که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است کار تکدی گری خود را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کرده است و سرانجام پس از دستگیری در این شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: با دستور مقام قضائی کارت‌های بانکی وی بررسی که با احتساب وجوه نقد و دارایی‌های او هنگام دستگیری مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال موجودی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تاکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان‌ها و مؤسسات خیریه مردم نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.

کد خبر 5256720

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان تکدی گری متکدیان ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسن کرونا اراک ایلام سیستان و بلوچستان حجاب و عفاف عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند