Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نیز با عنایت به رسالت های علمی، پژوهشی و اجتماعی خود، گستردگی در تمامی نقاط کشور و حضور در عرصه های بین المللی، در سال های اخیر توجه ویژه و هدفمندی به مقوله پژوهش، تولیدات علمی، آموزش های کاربردی کرده است.

وی به تولیدات علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان در سالهای ۱۳۹۲ تا پایان ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: برآوردها و بررسی ها حاکی از رشد کیفی و کمی این تولیدات متناسب با نیازهای جامعه و مسوولیت اجتماعی این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه اهتمام به پژوهش و تولید دانش اساس پیشرفت و توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور است، اضافه کرد: در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار و دانایی محور در جامعه محسوب می شود.

احمدی افزود: در هشت سال منتهی به پایان ۱۳۹۹، تعداد ۶۰۰ مقالهISI، علمی- پژوهشی،ISC وScopus، ۵۸۰ مقاله پذیرفته شده در همایش های ملی و بین‌المللی توسط اعضای علمی و مدرسین این دانشگاه تولید و منتشر شده است ودر این مدت ۱۰۶ طرح تحقیقاتی درون و برون سازمانی انجام گرفته و نتایج آن در نهادها و سازمان های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 وی گفت: در کنار آن نیز ۱۴۰ کتاب توسط این همکاران تالیف یا ترجمه شده که برخی از آنها بعنوان منبع درسی دانشگاه ها انتخاب و ۱۰ همایش علمی ملی و منطقه ای توسط مراکز و واحدهای تابعه برگزار شده است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان به اقدامات پژوهشی و تولیدات علمی در سه ماهه اول ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۶۵ مقاله ISI، علمی پژوهشی،ISC  وScopus  توسط اعضای هیات علمی چاپ شده که سه مورد از این مقالات جزو مقالات ۱۰ درصد برتر در مجلات علوم انسانی بوده‌ و همچنین تعدادی از مقالات ISI  در مجلات با رده Q۱ ثبت شده است.

احمدی افزود: آغاز بکار آزمایشگاه تحقیقاتی محیط کشت میکروبی با همکاری این دانشگاه و شرکت آیرین ماد، همچنین همکاری در نگارش کتاب بین المللی در انتشارات اشپرینگر توسط عضوهیات علمی گروه باستان شناسی سنندج،  برگزاری ۱۰ وبینار تخصصی در حوزه های محیط زیست و مسائل اجتماعی، عقد قرارداد جهت انجام طرح های پژوهشی مشترک با سایر دانشگاه و سازمان ها، اهتمام و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های کاربردی متناسب با نیاز بازارو جامعه از دیگر فعالیت های این دانشگاه در حوزه پژوهش و کارآفرینی است.

دانشگاه پیام نور کردستان در سال ۱۳۸۶ از منطقه ۶ (همدان) جدا و در جهت پیشبرد اهداف عالی آموزش عالیکشور و دانشگاه پیام نور شروع به فعالیت کرده است.

این دانشگاه با داشتن ۹ مرکز و واحد دانشگاهی در راستای اهداف و ماموریت های دانتشگاه پیام نور کل کشور حرکت کرده و توانسته است  گام‌های موثری برای تحقق آرمان دسترسی جامعه  به آموزش عالی با شعار آموزش برای همه، همه جا و در همه وقت بردارد.

هم اکنون بیش از ۱۲ هزار دانشجو در ۲۰۰ رشته محل در مراکز و واحدهای این دانشگاه شاغل به تحصیل هستند و ۷۸ عضو هیات علمی و بیش از ۵۰۰ مدرس توانمند در استان با مراکز دانشگاه همکاری دارند.

برچسب‌ها کردستان دانشجو دانشگاه پیام نور عضو هیات علمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دانشجو دانشگاه پیام نور کردستان دانشجو دانشگاه پیام نور عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند

بنابر آنچه اقتصاد۲۴ نوشته است، علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد. نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

دیگر خبرها

  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث