Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحریم دوربین های صدا و سیما در کنفرانس خبری پس از بازی این هفته پرسپولیس از سوی یحیی گل محمدی حسابی حاشیه ساز شده و مجریان تلویزیون با کنایه هایشان از خجالت یحیی در آمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجریان تلویزیون این روزها دل پری از گل محمدی و پرسپولیس دارند. دیگر نه از آن تعریف و تمجیدها خبری است و نه الگوسازی بی مورد که آی بیایید و ببینید که باید این گونه رفتارتان را از روی پرسپولیس مشق کنید تا جام سراغ خانه شما را هم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار بیرون فرستادن دوربین و خبرنگار صدا و سیما توسط گل محمدی تیغ گلویی شده که نمی‌توانند هضمش کنند!

حق هم دارند؛ به قول خودشان تا جایی که می شده با یحیی راه آمده‌اند که امروز شنل محبوبیت را به تن کند و مفتخرانه و بی هیچ سند و مدرکی صدا و سیما را محکوم به نگاه رنگی کند؛ شنلی که اتفاقاً بیشترش را همین مجریان تلویزیون برای او بافتند اما حالا نمی‌توانند به این راحتی‌ها از تنش بیرون آورند.

میثاقی در کنایه غیر مستقیم به گل محمدی می‌گوید: "یادتان هست قبل از آن فینال مهم (لیگ قهرمان آسیا) چند صد بار با رئیس شبکه و تهیه کننده تماس گرفتید تا با فلانی (رسول پناه) مصاحبه نگیریم که تیم به حاشیه نرود". هر چند کنایه اش درست و به جا است اما سوال مهم‌تر اینکه آقای میثاقی آیا سرمربی یک تیم برای برنامه و شبکه شما تصمیم می‌گیرد که چه کنید و چه نه؟ اصلاً کدام بخش از وظایف فوتبال برتر، جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم‌ها تعریف شده؟ و آیا هیچ گاه بازه آن فینال حساس نگذشت؟

واقعیت این است که آقای میثاقی خود شما و همکاران تان اعتبار صدا و سیما را کاسته‌اید؛ با رفتار دیروز و کنایه‌های بی تأثیر امروز! همان روزی که با دعوت نکردن فلان میهمان، مصلحت یک باشگاه را به عدالت ارجحیت دادید و امروز که منافع سازمانی تان به خطر افتاده تازه لب به سخن گشوده‌اید و یادتان افتاده که آن روز می‌توانستید چه کنید و نکردید. در واقع ما هم با شما آقای میثاقی موافقیم که افراد منفعت طلب چقدر برای باشگاه‌ها خطرناک هستند اما شک نداریم رسانه منفعت طلب، خطرش به مراتب بیشتر است.

کد خبر 506850

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس محمدحسين ميثاقي برنامه فوتبال برتر میثاقی برنامه فوتبال برتر فوتبال برتر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آقای میثاقی صدا و سیما گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند