Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن رضایی مدیرعامل اتحادیه دامداران استان فارس گفت: اتحادیه دامداران استان فارس با تحت پوشش داشتن ۳۲ شرکت، به منظور کاهش هزینه تولید و بهبود مدیریت و افزایش دامداران تامین و توزیع نهاده‌های دامی در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳۴ هزار تن نهاده‌های دامی یارانه‌ای اعم از (جو، ذرت، سویا)، ۱۴هزار و ۱۵۰ تن خوراک دام یارانه ای، ۵ هزار تن سبوس به قیمت مصوب دولتی بین دامداران اعم از دامدار سبک و سنگین توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تولید و توزیع ۴۰۰ تن خوراک دام بین دامدران گفت: این اتحادیه برای تامین خوراک دام و تولید انواع جیره‌های گاو شیری (کم تولید، متوسط تولید، پرتولید، ویژه) و پرواری، از سال‌ها قبل اقدام به راه اندازی کارخانه خوراک دام کرد و در جهت توسعه و به روز رسانی تکنولوژی با خرید دستگاه پلت علاوه بر تامین خوراک مورد نیاز دام امر چگونگی مصرف و مراحل مصرف خوراک دامداران را یاری می‌کند.

رضایی ادامه داد: برای بهبود و بهره وری بیشتر دامدران، انواع شیردوش‌های ثابت و سیار، انواع شیر سرد کن، پلت کولر، قطعات و لوازم مورد نیاز در دامداری را نیز توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع نهاده های یارانه ای دامداران فارس خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن می رسد

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به بارندگی ها و سردشدن هوا پیش بینی می شود که برداشت برگ سبز چای از نیمه اردیبهشت آغاز شود.

او سطح باغات چای کشور را ۲۰ تا ۲۲ هزارهکتار اعلام کرد و افزود: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد که از این میزان حدود ۳۰ هزارتن چای خشک استحصال شود.

حسنی قیمت مصوب هرکیلو برگ سبز درجه یک را ۱۸ هزارتومان  و برگ سبز درجه دو ۱۵ هزارتومان اعلام کرد.

مدیراجرای سندیکای چای با بیان اینکه سالانه ۸۰ تا ۸۵ هزارتن چای مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: با احتساب تولید داخل وکسر صادرات، مابقی نیاز کشور باید از طریق واردات تامین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن می رسد