Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه شرایط برای تامین اعتبار این پروژه بزرگ ورزشی زنجان فراهم است، افزود: در حال حاضر این ورزشگاه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بخش عمده ای از کارها نیز به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: روند جذب اعتبار این پروژه ورزشی زنجان، خوب پیش می رود و برای امسال نیز با توجه به رایزنی های صورت گرفته، کسری اعتبار پیش بینی شده است تا عملیات اجرایی بدون هیچ مشکلی و با سرعت بالا ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خلیلی با تاکید بر اینکه برای افتتاح و بهره برداری از ضلع غربی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که در حال تکمیل است، زمان دقیقی اعلام نمی کنم، تصریح کرد: تلاش می شود با سرعت بخشی به عملیات اجرایی، فاز نخست این طرح مهم و اثر گذار ورزشی را در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در طی سالجاری نیز عملیات اجرایی فازهای بعدی این ورزشگاه با قوت هرچه تمام پیش خواهد رفت و در حال حاضر نیز اکیپ های عملیاتی با تمام توان پای کار هستند.

خلیلی با بیان اینکه تعداد اکیپ ها باید چندین برابر شود و با این تعداد اکیپ فعلی نمی توان کارهای عملیاتی این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان را با قدرت به پیش برد، افزود: پیمانکار نیز نسبت به افزایش تعداد اکیپ ها قول مساعد داده و اداره کل نیز پی‌گیر موضوع است.

به گزارش ایرنا، ورزشگاه ۱۵هزار نفری زنجان که از طرح های مهر ماندگار این استان به شمار می آید که پس از گذشت سالیان متمادی، هنوز به علت عدم تخصیص اعتبار لازم به مرحله بهره برداری نرسیده است. 

عملیات اجرایی این ورزشگاه که از سال ۸۴ آغاز شده است قرار بود در مدت چهار سال به اتمام برسد اما تا به امروز این امر محقق نشده و در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد برخوردار است.

طرح مطالعاتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال ۸۳ تهیه و عملیات اجرایی آن نیز از سال ۸۴ آغاز شده که قرار بود در مدت چهار سال به اتمام برسد و اکنون مردم این استان به ویژه اهالی فوتبال و سایر ورزش دوستان، سالیان درازی است که در انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی هستند. 

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان طرح های عمرانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان طرح های عمرانی زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان طرح های عمرانی زنجان هزار نفری زنجان عملیات اجرایی بهره برداری ورزشگاه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، اظهار داشت: این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

وی با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ‌وخم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه‌وبودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تأمین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت‌گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

استاندار لرستان، افزود: برای تأمین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می‌تواند به‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تأکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تأمین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

کد خبر 6088478

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد