Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر از ظرفیت های آموزشی و کارگاه های فنی و حرفه ای مستقر در استان البرز، به منظور آشنایی با آموزش های مهارتی ایران در راستای توسعه زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای کشور نیجر و همکاری مشترک دو کشور بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، مصطفی ماهامان میکاسو در بازدید از ظرفیت های آموزشی مراکز خواهران الزهرا و زیبادشت در بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کابان و مهدوی با همراهی مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز گفت : هدف ما از حضور در ایران و بازدید از ظرفیت های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای، توسعه زیرساخت های فنی و حرفه ای کشور نیجر و بهبود شرایط سرمایه های انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ایران بسیار به استفاده از استانداردها اهمیت می دهد و این برای ما مهم است که یک آموزش با کیفیت در نیجر داشته باشیم.
قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر در پایان با اشاره به ملاقات با مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد : به یک نگاه و درک مشترک رسیده ایم و امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی، پروژه عملی برای توسعه زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای کشور نیجر فراهم شود.
بهزاد غفاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز نیز در این بازدید ضمن خیر مقدم به میهمانان بیان کرد : با عنایت به سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه دیپلماسی مهارتی، از رویکردهای اصلی ما تقویت توانمندی های نیروی انسانی، فناوری و به طور کلی بهره برداری از تجارب موفق مهارتی سایر کشورها از طریق برقراری روابط چند جانبه به منظور تامین منافع ملی است و آماده هر نوع همکاری مشترک آموزشی در راستای توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای هستیم.
بازدید مصطفی ماهامان میکاسو قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر و هیات همراه با حضور رضا نصری مدیر کل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و جمعی از معاونین و کارشناسان این اداره کل، برگزار شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
22 تیر 1400 09:24
اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز |
کد خبر : 242,173
اجتماعی
کلیدواژه ها: بازدید هیات تخصصی فنی وحرفه ای کشور نیجراز کارگاه های اموزش مهارتی,همکاری مشترک دو کشور,اداره کل فنی وحرفه ای,استان البرز
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فنی و حرفه ای استان البرز آموزش فنی و حرفه ای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز