Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:22:21 GMT

 استاندار فارس پیروزی تیم فجر سپاسی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۷۱۱۵

 استاندار فارس پیروزی تیم فجر سپاسی را تبریک گفت

به گزارش ایرنا عنایت الله رحیمی در این پیام که سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، اعلام کرد: ورزشکاران و فوتبالیست های عزیز تیم فجر سپاسی،با سلام و آرزوی توفیق

علاقه داشتم از نزدیک شاهد بازی زیبا و پیروزی غرورآفرینِ شما باشم که به دلیل ماموریتِ تهران، موفق نشدم در کنار شما باشم، منتظر خبرهای خوب و خوشحال کننده شما بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه پیامش آورده است : مبارک باد این پیروزی سرنوشت ساز، درود بر بازیکنان غیرتمند و نقش آفرینانِ این کامیابیِ عزت آفرین ، از همه دست اندرکاران ارجمند، تقدیر و تشکر می نمایم.، انشاالله در جشن  راهیابی و پیروزی به لیگ برتر، قدردان زحماتتان باشم.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه دوشنبه از هفته سی و سوم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر صفر تیم شاهین بوشهر را شکست داد و گامی بزرگ برای صعود به لیگ برتر برداشت.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال استانداری فارس عنایت الله رحیمی لیگ دسته اول فوتبال استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم