Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کبری رفیعی» روز سه شنبه درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهارداشت: امروز در سواحل خزر و مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، اردبیل، خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا تا پایان هفته شدت بارش‌ها در این مناطق بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رفیعی طی پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه مناطقی از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از امروز تا فردا سرعت وزش باد در جنوب سمنان و  تهران، هم چنین استان‌های قم، اصفهان، خوزستان، ایلام، بوشهر و استان مرکزی افزایش می‌یابد، همچنین در برخی ساعات در این مناطق وقوع گردوخاک محتمل است.

وی گفت: آسمان تهران صاف، در بعدازظهر ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای تهران امروز یک درجه کمتر است و به ۳۷ درجه رسیده است.

به گفته رفیعی آب‌های خزر و خلیج فارس و شرق عمان متلاطم است و میانگین دما تا یک درجه در روزهای آینده در سطح کشور  افزایش خواهد داشت اما وضعیت افزایش دما در سواحل دریای خزر، شمال شرق و غرب تا ۶ درجه خواهد بود.

برچسب‌ها کبری رفیعی رعد و برق سیستان و بلوچستان آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق سیستان و بلوچستان رعد و برق سیستان و بلوچستان آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان