Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدجواد عسکری با اشاره به گرانی مجدد مرغ از حل این مشکل و کاهش قیمت آن طی چند روز آینده خبر داد و گفت: از آنجا که افزایش قیمت مرغ به دلیل دپوی نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی(ره) بوده است، طی نظارت میدانی کمیسیون کشاورزی از این بندر و پیگیری مسئله، مشکل دپو نهاده‌های دامی حل شده و اکنون در حال توزیع در سراسر کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۳ هزار کامیون با واگن‌های ریلی، چند میلیون تن نهاده را در سراسر کشور توزیع می‌کنند، افزود: با توجه به اینکه اکنون تمام دستگاه‌ها پای کار آمده‌اند و به واسطه‌ای انتقالی که در حال انجام است قیمت مرغ به زودی به قیمت سابق خود بازخواهد گشت.   

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ، نبود نهاده کافی در اختیار تولیدکننده برای تولید و جوجه‌ریزی بود، اظهار کرد: این مسئله کمبود مرغ در کشور و در ادامه افزایش قیمت آن را به دنبال داشته است اما اکنون با توجه به توزیع نهاده، جوجه‌ریزی سرعت گرفته و در ادامه مشکل حل خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مقرر شده است وزارت کشور از ظرفیت حمل و نقل هر استان برای توزیع نهاده‌های دپو شده استفاده کند، همچنین باید تمامی موانع برای حمل و نقل به استان‌ها برطرف شده و مشوق‌هایی برای شرکت‌ها مدنظر قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همکاری‌ها در زمینه توزیع نهاده‌های دامی مناسب بوده اما کافی نیست، بیان کرد: متاسفانه هنوز در زمینه نظارت‌های سازمان دامپزشکی، سازمان محیط زیست و استاندارد درخصوص ترخیص نهاده‌های دامی مشکلاتی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: قیمت مرغ نهاده دامی نهاده های دامی توزیع نهاده قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد

به گزارش صدای ایران از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در شروع نخستین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد. روند قیمت در بازار طلا با کاهش قابل توجه قیمت دلار همراه شد و افت میلیونی قیمت‌ها را برای بازار فلز زرد به همراه داشت.

روز شنبه افت قیمت دلار به همراه کاهش محدود اونس جهانی طلا، بازار طلا و سکه را یکدست نزولی کرد. این کاهش قیمت، مثقال طلا را بعد از گذشت بیش از یک ماه به کانال ۱۴ میلیونی برگرداند.

فعالان بازار طلا با توجه به تعطیلی بازار‌های جهانی در دو روز آینده، انتظار تغییر قیمتی خاصی را در طلای جهانی ندارند، اما معتقدند اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه داشته باشد، باید شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.


قیمت نقره همپای طلا ارزان شد
گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ سنت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان معامله می‌شود و کاهش هزار و ۵۹۰ تومانی داشته است.


سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
قیمت سکه امامی روز شنبه ۸ اردیبهشت بیشترین کاهش قیمت در قطعات سکه را داشت. این قطعه با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۱ میلیونی برگشت و روی رقم ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بسته شد. سکه بهار با افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۳۸ میلیونی معامله شد.


گفتنی است قیمت نیم سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معامله و قیمت ربع سکه با افت ۷۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز شنبه ۴۰۰ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با افت قیمت همراه شد
قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۷۸ هزار تومان کاهش داشت و یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۸۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۳۹۲ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات کاهش داشت. حباب سکه امامی ۵۴۵ هزارتومان، سکه بهار ۴۷۲ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۲۳ هزار تومان، ربع سکه ۵۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۰۸ هزار تومان کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد