Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم الزوراء عراق می‌گوید که پیشنهادی برای هدایت تیم ملی دریافت نکرده و توصیه می‌کند فدراسیون این کشور به دنبال استخدام مربی بزرگ خارجی باشد

به گزارش طرفداری، راضی شنیسل که سابقه هدایت تیم ملی عراق را در کارنامه دارد در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی عراق اظهار داشت: شایعاتی در خصوص انتخاب من به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مطرح شده اما هیچ مذاکره‌ای با من نشده و پیشنهادی دریافت نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی برای هدایت تیم ملی در حال حاضر ندارم و به این موضوع فکر نمی‌کنم.

اواضافه کرد:

توصیه من به کمیته عادی‌سازی فدراسیون این است که به دنبال جذب یک مربی بزرگ خارجی در بالاترین سطح باشند، مربی که بتواند تیم ملی را به بالاترین سطح و نتایج مطلوب در مرحله مقدماتی جام جهانی برساند. 

شنیسل در ادامه گفت:

مربی باتجربه خارجی می‌تواند تیم ملی را به خوبی در این فرصت آماده کند و اگر شناخت لازم را از تیم ملی نداشته باشد این شناخت با مشاهده بازی‌های تیم ملی و باشگاه‌ها و عملکرد بازیکنان به دست می‌آید. مسابقات این مرحله حدود 10 ماه ادامه خواهد داشت و این فرصت خوبی است برای یک مربی بزرگ که بتواند تحول لازم را در تیم ایجاد کند.

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با حسین گازرانی: قسم خوردم پا در استادیوم نگذارم؛ برخی امروزی ها فقط پول را می شناسند چرا فرهاد مجیدی از جیبش به بازیکنان پاداش می دهد؟ ولادیمیر آلکنو: شما من را تکه تکه کردید / مگر سعید معروف آدم آهنی است؟ واکنش بوریس جانسون به توهین نژادپرستانه به ملی پوشان انگلیس: از خودتان خجالت بکشید درگیری های شدید در لندن پس از فینال یورو 2020؛ پرتاب یک شخص به رودخانه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال