Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:35:34 GMT

مشکل کمبود آب تا پایان تابستان برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۷۴۶۵

مشکل کمبود آب تا پایان تابستان برطرف می‌شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: با توجه به استمرار مسئولان استان در تکمیل سامانه دوم آبرسانی، مشکل کمبود آب تا پایان تابستان برطرف خواهد شد.

هاشم امینی در خصوص قطعی آب برخی از محله‌ها در شهرهای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برخی محله‌ها مانند مولوی، دشتستان، باهنر، پروین در شهر اصفهان این شرایط را دارد؛ در توزیع آب سعی می‌کنیم طوری عمل کنیم که عدالت برقرار و تنها یک نقطه از شهر بی آب نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته کمبود آب تنها در محلات ذکر شده نیست؛ ساکنان این محلات بیشتر از بقیه پیگیر هستند. حتی در برخی محلات شهرستان خمینی شهر هم با کمبود آب مواجه هستیم و با تانکر آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان ادامه داد: این مشکل تا زمان وارد شدن سامانه دوم ادامه دارد که شرکت آب منطقه‌ای در حال اجرای آن است؛ در روز چهار هزار و ۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم.

امینی خاطرنشان کرد: ۵۷ شهر و ۴۸۰ روستا در استان از تصفیه خانه بابا شیخعلی آب دریافت می‌کنند که یکی از دلایل کمبود آب در استان به همین مورد برمی‌گردد که با احداث سامانه دوم آبرسانی این مشکل برطرف می‌شود.

وی افزود: قرار بود که تا ۱۵ تیر بخشی از این پروژه به آبفا تحویل داده شود که دلیل مباحث اعتباری تا ۲۲ تیر به تعویق افتاد؛ اکنون به دلیل اعتصاب جوشکاران در صنعت، پروژه‌ها با تأخیر انجام می‌شود ولی مسئولان استان پیگیر اجرای هرچه سریع‌تر این طرح هستند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به تاکید مسئولان استان بر تکمیل سامانه دوم آبرسانی، مشکل کمبود آب تا پایان تابستان برطرف خواهد شد.

کد خبر 506882

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمبود آب کمبود آب شرب کمبود آب و بحران خشکسالی کمبود آب در اصفهان مشکل کمبود اب در اصفهان مدیرعامل آبفای استان اصفهان قطعی آب دلیل قطعی اب در اصفهان قطعی آب در تابستان قطعی آب در تابستان 1400 قطعی آب در اصفهان قطعی اب اصفهان قطعی آب اصفهان 99 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان سامانه دوم کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش قزوین گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده‌ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: معوقات دی، بهمن و اسفند ماه فرهنگیان و نیرو‌های خرید خدمت و کلیه بدهی حوزه امتحانات به همراه هدیه روز معلم طی یک تا ۲ روز آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس فن و حرفه‌ای ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده بود که این رقم در سال جدید با افزایش صد در صدی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی مدارس با ۵۰ درصد رشد از ۳۳ سانتیمتر به ۴۸ سانتیمتر رسید، عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۷۴ چمن مصنوعی در مدارس استان ساخته شده و امیدواریم این تعداد به ۱۰۰ زمین چمن افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۷۵ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در قزوین تحصیل می‌کنند این آمار را افزایشی خواند و عنوان کرد: ۸ نفر از این دانش آموزان دختر و ۶۷ نفر نیز دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شدند که موفق شدیم با همراهی دستگاه‌های دیگر ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود