Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در جلسه شورای تمبر در کشور مقرر شد تصاویر رضا داوری اردکانی و ایرج افشار یزدی در بخش مشاهیر و مفاخر ایرانی و تصویر بادگیر‌های دو طبقه خانه آقازاده ابرکوه در بخش اماکن تاریخی و فرهنگی روی تمبر‌های ملی چاپ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه استان یزد در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی و مفاخر و مشاهیری برجسته کشوری و جهانی، گفت: در پی تشکیل جلسه شورای تمبر کشور با اتفاق نظر اعضای از بین ۴۵ تصویر که قرار است بر روی تمبر ملی درج شود، یک تمبر از بخش اماکن تاریخی و فرهنگی و دو تمبر از بخش مشاهیر و مفاخر ایرانی که به استان یزد تعلق دارد به تصویب رسید.

پاکدل خاطرنشان کرد: تمبر‌های مصوب در سه بخش مشاهیر و مفاخر ایران، اماکن تاریخی فرهنگی و موضوعات مناسبتی و رویداد‌های ملی تقسیم بندی شده است و استان یزد در این حوزه‌ها ظرفیت‌های قابل توجهی برای چاپ تمبر و معرفی شدن در سطح جهان دارد.

او ضمن تشکر از مدیران ارشد شرکت ملی پست برای بازگرداندن تمبر به چرخه پستی کشور گفت: تمبر‌های تصویب شده به زودی پس از تائید و امضای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناسبت‌های مرتبط به چاپ رسیده و در چرخه پستی جریان پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمبر ملی شرکت پست استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون