Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شاهد افزایش روزافزون کالاهای سلامت محور قاچاق همچون مکمل‌های تغذیه‌ای، داروهای چاقی و لاغری، داروهای گیاهی هستیم که در آن مواد شیمیایی وجود دارد.

وی ادامه داد: استفاده از اینگونه کالاها صدمات جبران‌ناپذیری همچون پوکی‌استخوان، نارسایی‌های کلیوی و قلبی و عوارض و آسیب‌های پوستی به سلامت فرد وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص فعالیت‌ مجاز عطاری‌ها، گفت: عطاری‌ها مجاز به عرضه دارو، فرآورده‌ها، عصاره‌ها و... نیستند و فقط می‌توانند گیاه به مشتریان بدهند.

وی اضافه کرد: باشگاه‌های ورزشی هم مجاز به ارائه مکمل‌ها نیستند، مردم اعتماد نکنند و از هر جایی تقاضای کالای سلامت محور نکنند.

محمدی تصریح کرد: کالاهای سلامت محور برچسب اصالت و سلامت دارند، هر کالایی که این برچسب نداشت قاچاق محسوب می‌شود و مصرف آن سلامت را تهدید می‌کند.

وی در ادامه اشاره‌ای به فعالیت برخی از آرایشگاه‌ها به خصوص زنانه در اعمال جراحی زیبایی داشت و گفت: گاها اعمالی در برخی آرایشگاه‌ها گزارش می‌شود که یک متخصص زیبایی هم با احتیاط آن را انجام می‌دهد، مداخله غیرقانونی در حوزه درمان تخلف است و قطعا طی بازرسی‌هایی که از این امکان داریم با برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: زیبایی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی سلامت معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی

رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم محسوب می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه رفت و روب، نظافت و آراستگی شهر یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری تهران است، افزود: اکثر زباله گردها اتباع هستند که با دستورات قضایی اخذ شده آنها رد مرز شدند.

مدیر عامل سازمان پسماند درباره فعالیت اتباع به عنوان پاکبان در سطح شهر اظهار کرد: در قراردادهایی که میان شهرداری و پیمانکاران منعقد شده عنوان بهره مندی از نیروی اتباع مجاز که دارای مدارک هویتی و ساکن کشور هستند، درج شده است.

محمدی افزود: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم و تخلف در قرارداد محسوب می شود و لذا در صورت فعالیت، از سوی شهرداری و همچنین پلیس امنیت با آنها برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان