Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@23:59:22 GMT

جریمه کرونایی حدود ۵۹هزارخودرو

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۸۰۴۹

جریمه کرونایی حدود ۵۹هزارخودرو

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان، گفت: اقدامات‌ کنترلی توسط ماموران پلیس راه و همچنین پایش دوربین‌های هوشمند در حال اجرا است. ناطقان: هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی در ارتباط با وضعیت جوی محورهای مازندران، افزود: شاهد کاهش دید در ارتفاعات تلمادره کیاسر و ولی‌آباد کندوان هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان، اضافه کرد: اقدامات‌ کنترلی توسط ماموران پلیس راه و همچنین پایش دوربین‌های هوشمند در حال اجرا است.

این مسؤول یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته ۱۱۶  دستگاه خودرو بازگردانده  و ۴۵۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شد.

عبادی در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳هزار و ۷۷۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۳هزار و۵۳۳ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.
منبع: فارس برچسب ها: جریمه ، ناطقان ، ممنوعیت ، ماموران ، پلیس ، دوربین ، هوشمند

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جریمه ناطقان ممنوعیت ماموران پلیس دوربین هوشمند دستگاه خودرو پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ماینر هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، به مقامات قضائی تحویل داده شده و بر اساس قوانین جدید امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج شناسایی شد، گفت: پنج دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز، در بلوار قرنی شهر یاسوج در اقدامی عملیاتی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ۸۰ مکان در تعرفه‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرادی تصریح کرد: این مرکز در یک واحد مسکونی برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز در سامانه " سمات" شرکت توانیر، ثبت کنند.

کد خبر 6097165

دیگر خبرها

  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی