Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر تیم سایپا در مورد حواشی بعد از بازی با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از شکست سایپا مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فراز کمالوند ضمن بیان اینکه در زمان پنالتی به کورش ملکی، دروازه بان تیمش گفته به سمت چپ بپرد اما او طرف دیگر را انتخاب کرده گفت که به این اتفاق مشکوک است و احساس می کند برخی از بیرون باشگاه به بازیکنان خط می دهند! این اتهام بزرگ واکنش های بسیاری به همراه داشت و در فضای مجازی خیلی به آن دامن زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورش ملکی، در ارتباط تصویری که با برنامه فوتبال برتر داشت، در مورد اتفاقاتی که در خصوص پنالتی جنجالی مطهری رخ داد توضیحاتی کامل ارائه کرد

ملکی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: طی دو روز اخیر بعد از بازی فقط فشار بود و من سکوت کردم تا چقدر مردم می خواهند قضاوت کنند؟ همه دیده اند و این ثابت شده است که من هم مقابل استقلال پنالتی گرفته ام و هم مقابل پرسپولیس بهترین بازی هایم را انجام داده ام. همیشه سعی کرده ام که مقابل این دو تیم بزرگ بهترین بازی هایم را انجام دهم. فکر نمی کنم که در فوتبال ایران این دو تیم به قدری بزرگ هستند که برای جلو آمدن احتیاجی به تبانی و این داستان ها نداشته باشند.

وی افزود: بعد از بازی من نمی دانستم که چه مصاحبه ای شده است. خانه که آمدم دیدم که فضای مجازی پر شده و از تبانی صحبت کرده اند. طلا که پاک است چه منتش به خاک است! لزومی ندیدم که مصاحبه کنم به خبرنگاران هم گفتم که چیزی نشده که من اصلا مصاحبه کنم. می خواستم بروم سر تمرین تا ببینیم مشکل چه بوده است؟

گلر سایپا در ادامه گفت: فردای بازی سر تمرین با آقا فراز صحبت کردم. ایشان سر اینکه گفته بودند سمت چپ را برو ولی نرفتم از دستم ناراحت بودند. البته قبل از ایشان خود من هم در فکرم بود که به چپ حرکت کنم. این اولین پنالتی لیگ بود که من سمتش نرفتم. دو بازی قبل مقابل پیکان هم سمت پنالتی رفتم البته نشد آن را بگیرم. همان جا هم آقا فراز به من گفته بود که سمت پنالتی برو و رفتم ولی نتوانستم بگیرم. کل دنیا هم این اتفاقات برای گلرها رخ می دهد. اگر من مقابل استقلال پنالتی بگیرم بیش از همه به نفع خودم است. می دانستم که حرف هایی که آقای کمالوند زده از روی عصبانیت بوده است. شاگرد ایشان بودم و از من شناخت دارند.

ملکی در مورد صحبت با کمالوند گفت: با آقا فراز صحبت کردم و گفتند که سر این قضیه که چرا نرفتی از تو ناراحتم. گفتم که اگر یادتان باشد به مربی گلرهایمان گفتم که ارسلان مطهری اگر پنالتی بزند به چپ می زند و آقا فراز هم تایید کرد. چرا دروغ بگویم ارسلان یکی از دوستان صمیمی من است. همیشه هم می گفتم که هر جا پنالتی شود پنالتی تان را می گیرم. سر پنالتی هم گفتم که ارسلان گفته بودم که می گیرم و الان هم می گیریم.

وی افزود: موقعی که می خواست پنالتی را بزند یک لحظه احمد موسوی به سمتش رفت و با او صحبت کرد. من شنیدم که گفت فهمیده که می خواهی کجا بزنی! آن جا یک دو دلی به وجود آمد. ارسلان پنالتی را خوب زد و این باعث شد که گل بخورم. من اگر دقت کنید به سمت چپ هم رفتم ولی مکث ارسلان باعث شد که من به وسط برگشتم. من قصدم کمک به تیمم بود ولی نشد! آقا فراز هم این را قبول کرد.

ملکی در مورد ناراحتی‌اش از اتفاقات پیش آمده توضیح داد: آقا فراز تحت فشار هستند و من هم به دل نگرفتم. همین دیشب هم مصاحبه کردند و گفتند که من نه اخراج کردم و نه بحث تبانی است. خیلی ها آمدند و سو استفاده کرده اند. من هم قصد صحبت کردن نداشتم. روی خط آمدم چون خیلی ها من را قضاوت کردند و حرف های زیادی زدند. من کرد هستم اگر همه چیزم را هم بدهم به این قضیه ها فکر نمی کنم.

وی ادامه داد: مردم ما دل شان به فوتبال خوش است و هر حرفی هم بزنند حق می دهم ولی نباید با زندگی کسی بازی کنیم. اولین چیزی که می خواهم بگویم این است که از خانواده ام معذرت می خواهم. واقعا نمی دانم چرا همه در فضای مجازی دنبال کوبیدن هستند. به خدا این تیم ها به چنین چیزهایی احتیاج ندارند. این حرف ها خنده دار است. این ها چیزی نیست که ما عکسش را بگوییم؛ همه چیز واضح است. همه اعضای تیم دست به دست هم داده ایم تا تیم را نگه داریم. من هم شرایط تیم را دیدم و یک کلمه هم حرف نزدم. یک ذره هم کم نمی گذاریم چون برای همه مان خوب است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا پرسپولیس استقلال تهران پرسپولیس سایپا کوروش ملکی آقا فراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

او افزود: حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه  بازیکنان این تیم  برای اتلاف وقت روی زمین می‌افتادند، گفت: من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم، چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید.

مورایس درباره اینکه تیم سپاهان از ستاره‌های زیادی برخوردار است و مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیز‌های زیادی، چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست.

او ادامه داد: اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون  ۱۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول داریم. البته  می‌توانم بگویم سپاهان هم ۱۰ سال است که قهرمان نشده است. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد و عباس حبیبی که کسی آنها را نمی‌شناسد. همچنین  نفراتی، چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره هستند و در تیم ملی حضور ندارند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سیاوش یزدانی یک ستاره است که استقلال او را نمی‌خواست، تصریح کرد: شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.

مورایس درباره وضعیت همکاری خود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده اظهار کرد: من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌ صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی