Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج دوشنبه‌شب در همایش بزرگ حجاب و عفافا و تجمع مدافعان حریم خانواده که با حضور معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در پارک آی‌تی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات خبیثانه رضاخان ملعون در بحث کشف حجاب انجام داد و مردم ایران توانستند مقابله کنند و امروز بزرگترین افتخار یک بانوی ایران رعایت حجاب اسلامی است و با رعایت کامل حجاب در کار‌های جامعه و اجتماعی هم حضور پررنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: حجاب و عفاف از شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه ما بحساب می‌آید، حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به عنوان پوشش درونی ویژه خواهران و برادران است و امروز این دو، لازم و ملزوم همدیگر هستند.

او تصریح کرد: اسلام هم برای مردان و هم برای زنان در زمینه رعایت حدود اخلاقی برنامه دارد و عفاف را برای برادران بیان کرده است.

عسکری تصریح کرد: دشمنان جنگ نرم را برای سست کردن بنیان خانواده که به عنوان مستحکم‌ترین نهاد اجتماعی در اسلام به آن نگاه می‌شود شروع کرده است که بنیان‌های خانواده را سست کند تا تقوا و ایمان را در آن جامعه تنزل ببخشد.

او افزود: ریشه تمامی مسائل اجتماعی و فردی در خانواده است، ما اگر بتوانیم در جامعه خانواده‌ای مستحکم داشته باشیم کمترین آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه خواهیم داشت و به همین منظور در اسلام بسیار بر آن تاکید شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در پایان گفت: حجاب در اولین گام امنیت جانی و روانی برای فرد دارد و امروز در جوامع غربی که به حدود و قواعد اخلاقی پایبند نیستند چه ناامنی‌هایی به وجود آمده است و خلاء‌های معنوی باعث شده که گرایشات زیادی به سمت اصول و اخلاقیات اسلامی باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده سپاه عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از مرخص شدن تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران از بیمارستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفت و گو با ایسنا از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر به ۹ مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی مینی‌بوس به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن آمبولانس‌ها به صحنه تصادف رسیدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان جهت خدمت‌رسانی سریع و به موقع، فراخوانی شدند.

وی گفت: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و سه آقا بوده و از ناحیه سر و صورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

دکتر یزدانی گفت: این حادثه خوشبختانه فوتی به همراه نداشت و پرسنل اورژانس، رادیولوژی و اتاق عمل خدمات لازم ارائه دادند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر در همین خصوص گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۹ سرنشین در جاده کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی زهره اتفاق افتاد.

سرگرد محمد میرزابیگی بیان کرد: این مینی‌بوس که سرویس یکی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی کاشمر بود حین جابجایی نیروهای این مجموعه در مسیر حرکت به سمت کاشمر از جاده خارج و واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند