Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چهل و ششمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه شنبه ۲۲ تیرماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

وی ضمن گرامیداشت دهه اول ماه ذی الحجه گفت: از خداوند مسئلت می‌طلبم که در شرایط کرونایی که ایران و سایر کشور‌های اسلامی از انجام مناسک حج محروم شده اند، ما با لطف و مرحمت او مشمول برکات این ماه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: از رهبر معظم انقلاب کمال تشکر را دارم که بر خانواده قوه قضاییه منت نهادند و بار دیگر مطابق خواست اعضای این خانواده یکی از بهترین پیشکسوتان این مجموعه را برای ریاست و مدیریت قوه قضاییه انتخاب فرمودند و برای رئیس قوه قضاییه در دوره مسئولیت وی که در امتداد دوره تحول است، آرزوی توفیق دارم.

اسماعیلی گفت: بدنه قوه قضاییه از این انتخاب خرسند هستند و برای انجام ماموریت‌های دستگاه قضا و نیل به اهداف ابلاغ ریاست قوه قضاییه تمامی تلاش خویش را به کار می‌گیرند تا این دوره یکی از دوره های موفق قوه قضاییه باشد.

سخنگوی قوه قضاییه ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: وی دوره‌ای با افتخار را در قوه قضاییه بنا نهاد و هم موجب افزایش امید و اعتماد به قوه قضاییه از سوی مردم شد و هم رضایت مقام معظم رهبری را به دنبال داشت و بسیار خرسندم رئیس وقت قوه قضاییه مورد اعتماد مردم قرار گرفت و منتخب مردم شد و برای او در مسئولیت آینده آرزوی توفیق دارم.

اسماعیلی ادامه داد: با این دو انتخاب در آینده شاهد تعامل و همکاری حداکثری میان قوای سه گانه خواهیم بود و این تعامل آثار و برکات مثبتی برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به دوره ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه تصریح کرد: دوره جدید قوه قضاییه به نام دوره تحول و تعالی نامگذاری شده است و همان سند تحول قضایی مبنای کار خواهد بود و قرار ما در این دوره، استمرار اجرای سند تحول و توسعه و تسریع در اجرای مفاد این سند است.

در حال تکمیل...

منبع: فردا

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه سند تحول قضایی سخنگوی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: روسیه پیروز جنگ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه و اروپا باید برای تعامل در آینده آماده شوند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز جمعه اعلام کرد که روسیه هیچ کشوری را در اروپا تهدید نمی کند و انتظار دارد که هیچ کشور اروپایی نیز تهدیدی برای روسیه نباشد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که روسیه و اروپا دیگر نمی توانند روابطی مانند گذشته داشته باشند و مسکو تجربیات فعلی را در نظر خواهد گرفت.

پسکوف گفت که عملیات ویژه نظامی با موفقیت برای روسیه به پایان می رسد و پس از آن روسیه و اروپا باید در خصوص نحوه تعامل با هم به توافق برسند.

سخنگوی کرملین تاکید کرد که مقدمات سفر رییس جمهور روسیه به چین در مراحل پایانی آماده سازی است و مسائل زیادی در دستور کار این سفر قرار دارد.

کد خبر 6089136

دیگر خبرها

  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین