Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید طهماسبی پس از پیروزی 2 بر یک شهدای قشقایی در برابر چوکای تالش و ثبیت جایگاه این تیم در لیگ یک  در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: دیدار با چوکا از حساسیت بالایی برخوردار بود چرا که 2 تیم برای بقا می جنگیدند و تیم چوکا با تمام قوا در زمین خود به مصاف ما آمده بود.

وی افزود: پس از دریافت گل در دقایق پایانی نیمه اول نا  امید نشدیم و با تغییر تاکتیک  در نیمه دوم و دو چندان کردن تلاشمان  تا آخرین ثانیه های بازی موفق شدیم نتیجه رو به سود خود تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال شهدای قشقایی  ادامه داد در این پیروزی   دروازه بانان تیم نقش بسزایی داشتند چه گودرز داوودی که در ابتدا به میدان رفت و چه رضا کاخساز که پس از مصدومیت داوودی به میدان آمد و جا دارد از آنان تشکر ویژه شود.

طهماسبی افزود: در طول این فصل  تیم قشقایی  بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی موفق شدتیم های صدرنشین لیگ را هم به زانو درآورد  که این مسئله نشان از توانمندی و قابلیت این تیم دارد  اما اشتباهات داوری و همچنین بی تجربگی بازیکنان باعث شد امتیازات زیادی از دست بدهیم.

به گزارش فارس، تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم پارس جنوبی جم خواهد بود.

تیم قشقایی با 41 امتیاز در رده دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور و تیم پارس جنوبی جم با  47امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم قشقایی لیگ یک جدول شهدای قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک