Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:27:08 GMT

پاداش هر بازیکن ایتالیا برای قهرمانی در یورو۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۸۴۱۶

طبق اعلام چند منبع خبری در ایتالیا از جمله سایت کالچومرکاتو، فدراسیون فوتبال این کشور از قهرمانی ملی‌پوشانش در مسابقات یورو 2020 درآمدی 28.25 میلیون یورویی داشته است که سهم هر یک از بازیکنان تیم از این مبلغ 250 هزار یورو است.

ایتالیایی‌ها یکشنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس را در ضربات پنالتی فینال یورو 2020 شکست دادند و برای دومین بار فاتح این مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب پاداشی که بابت این دستاورد بزرگ کسب کرده، مجموع درآمدهای فدراسیون فوتبال ایتالیا از بابت تمامی ادوار حضورش در جام ملت‌های اروپا به 99.25 میلیون یورو افزایش پیدا کرد که بیشتر از هر فدراسیون و اتحادیه دیگری در سطح قاره اروپاست.

به گزارش کالچو مرکاتو، بازیکنان آتزوری بابت رسیدن به فینال 200 هزار یورو می‌گرفتند اما به لطف درخشش جان‌لوئیجی دوناروما درون دروازه برای مهار دو ضربه پنالتی حریف، 50 هزار پوند دیگر به این رقم اضافه شد. ملی‌پوشان ایتالیا در صورتی که در مراحل نیمه نهایی یا یک چهارم نهایی حذف می‌شدند به ترتیب هر یک 150 هزار و 80 هزار یورو پاداش می‌گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا یورو 2020 پاداش قهرمانی ایتالیا کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم