Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:12:18 GMT

علیپور در ماریتیمو ماندگار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۸۴۳۳

علیپور در ماریتیمو ماندگار شد

اگر چه امیر عابدزاده از ماریتیمو جدا شده است اما علی علیپور دیگر بازیکن ایرانی این تیم به حضور خود در جمع بازیکنان ماریتیمو ادامه خواهد داد. 

به گزارش "ورزش سه"، البته ادامه حضور علی علیپور در تیم ماریتیمو قابل پیش بینی بود به این خاطر که مهاجم سابق تیم پرسپولیس بعد از راهیابی به ترکیب ثابت این تیم در هفته های پایانی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در سه بازی با خلق یک موقعیت گل و به ثمر رساندن دو گل 9 امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد و یکی از بازیکنان اثر گذاری در بقای تیم ماریتیمو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی علی علیپور یک فصل دیگر با ماریتیمو قرارداد دارد و باید نسبت به این قرارداد متعهد باشد. 

 

تمرینات آماده سازی تیم ماریتیمو برای فصل جدید آغاز شده است و نکته جالب اینکه در بازی دوستانه ماریتیمو با براگا علی علیپور زننده دو گل از سه گل تیم ماریتیمو بود. علی علیپور در هفته های پایانی فصل گذشته لیگ برتر پرتغال در پست وینگر هم برای ماریتیمو بازی کرد و این برای اولین بار بود که مهاجم سابق تیم پرسپولیس در این پست ایفای نقش می کرد. البته بعد بازی در این پست به پست اصلی اش یعنی مهاجم برگشت و به  نظر می رسد در فصل جدید هم برای ماریتیمو در پست مهاجم بازی خواهد کرد. سرمربی تیم پیش بینی کرده است فصل جدید علی علیپور با توجه به وفق پیدا کردن با شرایط بازی در لیگ برتر پرتغال تبدیل به یکی از مهاجمان برتر این لیگ شود.

ماریتیمو علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریتیمو علی علیپور تیم ماریتیمو علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • یادی از یک صدای ماندگار
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!