Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اعوانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: شرکت گاز استان سمنان از ابتدای تاسیس، در زمینه برون‌سپاری و تسهیل شرایط ارائه خدمات پیشتاز بوده و توسعه خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت نیز به منظور افزایش رضایت مشترکان اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر ۹۸ درصد جمعیت استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که این میزان برخورداری بالاتر از میانگین کشوری و دستاوردی ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ۱۰۰ درصد جامعه شهری استان سمنان در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و اکنون شرکت گاز استان در بخش شهری ۲۴۸ هزار و ۷۸۷ مشترک دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
اعوانی تصریح کرد: توسعه عادلانه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان پهناور سمنان  از برکت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان سمنان یکی از اولویت های شرکت گاز است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های سمنان و گرمسار از نظر اتمام عملیات گازرسانی به عنوان شهرستان های سبز محسوب می‌شوند و با نزدیک شدن به مراحل پایانی توسعه گازرسانی در استان، افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مشترکان مورد توجه است.
به گزارش ایرنا، ضریب نفوذ گاز شهری و روستایی در شهرستان آرادان۹۸.۲ درصد، دامغان ۹۵.۳ درصد، سرخه ۹۵.۳ ، سمنان ۱۰۰ درصد، شاهرود ۹۳ درصد، گرمسار ۱۰۰، مهدیشهر۷۴.۴ درصد و میامی ۹۸.۷ درصد است.
بیش از ۹۸.۴ درصد جمعیت شهری کشور و ۸۴ درصد جمعیت روستایی کشور و در مجموع ۹۵ درصد از کل جمعیت کشور تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌اند. این در حالی است که پوشش شبکه گازرسانی در ابتدای سال ۱۳۹۲ در جمعیت شهری ۹۵ درصد و در جمعیت روستایی ۵۴ درصد بوده است.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران سمنان گاز رسانی گرمسار گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران سمنان گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران سمنان گاز رسانی گرمسار گاز شرکت گاز استان شرکت گاز استان سمنان درصد جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در مدت زمان یک سال گذشته ۴۳۴ فقره پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به تمامی پرونده‌های تخلفات رانندگان در سال گذشته رسیدگی و منتج به صدور رای شده است، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۴۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل برای رسیدگی به کمیسیون‌های حقوقی ارسال شده که همه پرونده‌ها به منتج به صدور رای شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد پرونده‌های رسیدگی به تخلفات مالکین ماده ۱۴ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۱۵ فقره پرونده بود که برای همه پرونده‌ها رای نهایی صادر شد و از نظر تعداد پرونده تشکیل شده در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۲۱ پرونده بود، روند کاهشی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع گشت‌های تلفیقی کنترل و نظارت انجام گرفته در سطح استان توسط پرسنل این مجموعه، پنج هزار و ۶۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقلی اعم از باری و مسافری در طول سال گذشته مورد پایش و بازدید قرار گرفته‌اند.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

کد خبر 750118

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند