Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبوم موسیقی «بربال نغمه ها» به هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و همراهی تعدادی از نوازندگان شناخته شده کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «بربال نغمه‌ها» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که با حضور فریبرز فرهنگ مهر و همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌شناس: هیات امنای موزه موسیقی جزئیات جلسه انتخاب مدیرعامل جدید را منتشر کند/ از سوابق فرهنگی و هنری مدیرعامل جدید اطلاعی ندارم

 

 

 

در توضیحات تکمیلی این آلبوم آمده است:
«مؤسّسه‌ فرهنگی هنریِ رادنواندیش به‌تازگی اثری‌ تازه از فریبرزِ فرهنگ‌مِهر که آلبومِ «شایدروزی» را در کارنامه خود دارد روانه بازار کرده است. این روایت رنگارنگ با سوئیتِ ارکسترالِ «بربالِ‌نغمه‌ها»، فانتزی‌های «اِیوانِ‌شب» و «مَستِ‌ناز»، ترانه‌های «صبحِ روشنایی» و «جانِ بی‌قرار»، دوئتِ ویولن و سنتورِ «بال» و دوئتِ ویولن و پیانوی «نغمه‌ها» و آوازِ «ویس و رامین» شنونده‌را به گلگشتی در مقاماتِ شور، بیاتِ زند، همایون و اصفهان می‌برد.

بخشِ باکلامِ این‌آلبوم، با سروده‌های فربودِ بهمنی، فخرالدین‌اسعدِ گرگانی وفریبرزِ فرهنگ‌مِهر همراه‌است که با صدای فریبرز فرهنگ‌مِهر شنیده‌ می‌شوند.

نوازندگان اثر هم طیفی از نام‌دارانِ کهنه‌کار و هنرمندان جوان موسیقیِ ایران از جمله  همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، کریم قربانی، علی جعفری پویان، امید نیک‌بین، ناصر رحیمی، حسین پورمعین، فرشید حفظی‌فرد، آتنا اشتیاقی، حبیبِ‌خُرّمی، بهزادِ شایان‌فر، کیارشِ‌روزبهانی و فریبرزِ فرهنگ‌مِهر را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه ضبطِ اثر نیز در استودیوهای بِل، بهمن، موزه‌ موسیقیِ تهران و شهرِصدایِ‌ پارسیان باصدابرداری و میکس و مسترینگ امید نیک‌بین انجام‌شده و حسن فرهنگ‌مِهر تهیّه‌کننده‌ آن‌ است.

همزمان با انتشار سراسری این آلبوم، تیزر اثر و  نماهنگ «بال» نیز در قالب یک دوئت در بیات زند برای ویولن و سنتور با نوازندگی ویولن فربد فرهنگ مهر و نوازندگی سنتور بهزاد شایان فر به کارگردانی معین هاشمی نسب پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.»

آلبوم «بربالِ‌نغمه‌ها» با مجوّزِ رسمیِ وزارتِ فرهنگ و ارشادِ اسلامی به همت  موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و توسط نشر و پخش «جوان» منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی فرهنگ م نغمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با بیان اینکه می توانیم با زبان خصومت با یکدیگر صحبت نکنیم و با زبان احترام یکدیگر را نقد کنیم، گفت: بپذیریم که مقداری با یکدیگر اختلاف مبانی و فکری داریم و ممکن است جریانی جریان دیگر را قبول نداشته باشد اما این امر نباید موجب توهین به یکدیگر شود.

وی در خصوص صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر انتقاد این عضو شورای شهر کرج از سگ گردانی در پارک ها تصریح کرد: عده ای از مردم از سگ گردانی در پارک ها شکایت دارند زیرا گاهاً شاهد آسیب زدن به کودکان و بزرگسالان توسط سگ ها بوده و هستیم و حتی نمی توان از کنار سگ های زینتی نیز به راحتی عبور کرد، بنابراین از شهردار خواستم این امر در پارکی که محل استفاده عموم است ممنوع شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه اگر شهرداری این کار را جمع نکند، چه کسی مسوول است؟ اظهار کرد: عده ای از افراد اقدام به چرخاندن حیوانات در پارک ها کرده و از این طریق مشکلات زیست محیطی و بهداشتی را برای مردم ایجاد می کنند. اگر در این زمینه اعتراض می کنم به معنای مخالفت با سگ ها نیست، این امر مستلزم شعور اجتماعی و فرهنگ است.

حجت الاسلام سعیدی تصاحب سگ ها و اهلی کردن آنها را اولین نقطه خیانت به این حیوان دانست و در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان بودجه و در سال قبل از آن ۴۰۰ میلیون تومان به جشنواره تئاتر استان اختصاص یافت و امسال نیز بودجه ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: کرج اولین شهری است که با ۶۰ مجموعه فرهنگی استان وارد انعقاد تفاهم نامه شده و ۲۱ مجموعه ۲۵ درصد از هزینه های اجرای برنامه های خود را دریافت کرده اند. همچنین کرج اولین شهری است که نقشه مهندسی فرهنگی کشور را به اجرا درآورده است. از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده می توان به رونمایی از هشت جلد کتاب البرزشناسی در سال گذشته در روز فرهنگی کرج خبر داد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج متولی فرهنگ هر استان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن دانست و اظهار کرد: شورای دوره ششم شهر کرج ۶ و نیم میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهر را به ۱۶۷ میلیارد تومان افزایش داد. در حوزه البرزشناسی و کرج شناسی نیز مرکز البرزپژوهی به همت شهرداری کرج راه اندازی می شود.

کد خبر 6093550

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت