Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:51:21 GMT

حضور تهیه‌کننده مستقل ایتالیایی «بر خط فرضی»

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۸۶۷۷

حضور تهیه‌کننده مستقل ایتالیایی «بر خط فرضی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهل‌وسومین گفتگوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه با عنوان «بر خط فرضی» (فصل دوم) ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به آدرس @amoozsh.iycs برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «کارگردانی / «فیلم‌سازی به سبک جریان اصلی یا سینمای هنری، چگونه کارگردانی می‌خواهید باشید» است که با حضور نیکولتا کاتالدو و با اجرای عطا مجابی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکولتا کاتالدو تهیه‌کننده مستقل ایتالیایی است که از سال ۲۰۰۹ با پروژه‌های بین‌المللی در سراسر اروپا همکاری داشته و از سال ۲۰۱۸ مدیرعامل و تهیه‌کننده کمپانی Insolita Film بوده، Insolita Film یک شرکت تولید فیلم و محصولات فرهنگی در بازار بین‌المللی است که بر اَشکال تازه تولید و توزیع فیلم تمرکز دارد. از جمله جنبه‌های نوآورانه این کمپانی، ایجاد بستر CIAK-in است که طی آن، کارآفرینان و هنرمندان می‌توانند با ارزش‌های بدیع و پایدار در قالب یک شبکه دیجیتال همکاری کنند و از یکدیگر تأثیر بگیرند.

«برخط فرضی» هر هفته ساعت ۲۱ از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی @amoozsh.iycs برگزار می‌شود.

در فصل جدید «برخط فرضی»، هرماه یک مجری‌کارشناس موضوع واحدی را با حضور کارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱ میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

در دومین مجموعه آموزشی از سری جدید «برخط فرضی»، عطا مجابی به عنوان مجری‌کارشناس، موضوع «کارگردانی فیلم کوتاه» را طی ۵ هفته با ۵ مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تاکنون چهل و دو نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور استادان ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

کد خبر 5256825 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه عطا مجابی فیلم کوتاه تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم کن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آلبوم موسیقی جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی شبکه پنج سیما تماشاخانه ایرانشهر موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند

انجمن نمایشگران عروسکی از ۱۰ تن از فعالان این رشته تقدیر می‌کند.

هما جدی‌کار، رییس این انجمن در این باره به ایسنا گفت: امسال جشن اردیبهشت برخلاف سال‌های گذشته با تاخیر برگزار می‌شود و ما هم به همین مناسبت برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و این برنامه روز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های قبلی انجمن، از اغلب هنرمندان نسل‌های گذشته تقدیر کرده‌ایم و امسال بنا داریم از چند هنرمند نسل دومی تجلیل کنیم. بخصوص که در بیشتر برنامه‌ها، معمولا بزرگترها را مد نظر قرار می‌دهند بنابراین ما تصمیم گرفتیم از بیشتر هنرمندان فعال تقدیر کنیم تا در این دوره که دوره مدیریت هیات مدیره ماست، جمع بیشتری از فعالان نمایش عروسکی تجلیل شوند.

به گفته او، کارگردانی این برنامه بر عهده زهرا طباطبایی است و ارایه پیام روز جهانی تئاتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ