Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:26:50 GMT

تالار مولوی این روزها باز است ؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۸۸۳۲

تالار مولوی این روزها باز است ؟

با به پایان رسیدن جشنواره تئاتر دانشگاهی، تالار مولوی که یکی از میزبان‌های این جشنواره بود، بار دیگر تعطیل شده است.

امیرحسین حریری، مدیر این تالار درباره فعالیت‌های تالار مولوی به ایسنا گفت: برنامه اجراهای ما مشخص است ولی تابع قوانین دانشگاه تهران و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او ادامه داد: دانشگاه تهران به تمام زیرمجموعه‌های خود ابلاغ کرده که در وضعیت قرمز تمام فعالیت‌های جمعی دانشجویان تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین  کلاس‌های آموزشی، فعالیت‌های فوق برنامه و ... فعلا متوقف خواهد بود .

حریری اضافه کرد: با توجه به تجربه‌هایی که از تعطیلات پیشین به دست آورده‌ایم، در وضعیت فعلی بیشتر فعالیت‌هایمان را به فضای مجازی خواهیم برد و در این میان تاکید بر فعالیت‌های آموزشی است . ضمن اینکه مشغول رایزنی با مراجع ذی صلاح هستیم تا در صورت تایید آنان بتوانیم فعالیت‌های حضوری خود را هم از سر بگیریم.

مدیر تالار مولوی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه‌های تئاتری افزود: شخصا معتقدم در وضعیت اپیدمی، سالن‌های تئاتر از کم خطرترین مکان‌ها هستند و موارد بهداشتی در بسیاری از آنها به خوبی رعایت می‌شود. بویژه در مجموعه‌ای مانند مولوی که پروتکل‌ها به شکل کامل رعایت می‌شود، فعالیت‌ها می‌تواند آغاز شود ولی انجام این کار، مستلزم صدور مجوز از ستاد ملی مقابله با کروناست.

او که جزو هیات داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی بود، درباره حضور تعدادی تماشاگر در اجراهای این جشنواره که قرار بود فقط با حضور داوران جشنواره روی صحنه بروند، توضیح داد: تماشاگرانی که در سالن بودند، مهمانان گروه  بودند و کسانی نبودند که از طریق خرید بلیت، به سالن‌ها مراجعه کرده باشند. تا جایی که خبر دارم، جشنواره به هر گروه اعلام کرده بود با توجه به ظرفیت سالن اجرا، می‌تواند تماشاگرانی را به عنوان مهمان داشته باشد و این موضوع توسط گروه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شد.

حریری در پایان گفت: حضور این تماشاگران خللی در روند برگزاری جشنواره ایجاد نکرد. ضمن اینکه جشنواره تئاتر دانشگاهی از حیث رعایت قوانین بهداشتی در بسیاری جاها موفق عمل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالار مولوی تئاتر در دوران کرونا کروناویروس تالار مولوی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده

آقای حیدری مدیرکل اموز زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده مولوی به عنوان خیراتی ماندگار برای فرزند خود، در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کردند و همراه با سایر خیرین زمینه ساز آزادی یک زندانی شدند.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشن گلریزان در بروجن

وی افزود:خانواده مولوی پس از بررسی پرونده‌های در دست اجرای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بدهی یک مادر زندانی، موجبات دیدار مجدد مادر و فرزندان خردسال را فراهم آوردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد