Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از برگزاری طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۷ شهرستان استان تهران و دستاوردهای قابل توجه پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز با حضور در نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در فرماندهی نیروی انتظامی ورامین برگزار شد، اظهار داشت: در پی سلسله طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در هفته جاری که در سطح فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد‌، 700 نفر از نیروهای پلیس در قالب 175 تیم عملیاتی به مدت 3 روز در شهرستان‌های این حوزه فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ضمن رفع بسیاری از دغدغه‌های مردم موفق به کشفیات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف شدیم.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه گفت: مقدار 282 کیلو مواد مخدر، 24 دستگاه خودروی سرقتی، 30 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 18 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و همچنین دو‌ باند مواد مخدر نیز منهدم شد.

عزیزی با اشاره به دیگر دستاوردهای این طرح تصریح کرد: 269 نفر سارق، 122 فروشنده مواد مخدر و 65 نفر از اراذل‌و اوباش که جزو اهداف طرح به جهت رفع مزاحمت برای شهروندان بود دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این طرح 190 معتاد متجاهر دستگیر و 322 دستگاه انواع خودرو و 93 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد و نیز 3 فقره قتل به وقوع پیوسته بود که قاتلان شناسایی، دستگیر و‌ به مراجع قضایی تحویل داده شد.

گروه‌های جهادی، سپاه، ارتش و انتظامی در سیستان و بلوچستان کف میدان مقابله با کرونا هستندنیروی انتظامی و کانون تهیه‌کنندگان "به سود فرهنگ" همکاری می‌کننددادستان یزد: برخی قوانین موجود مانع برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضا با سارقان است

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: 167 میلیارد و 590 میلیون ریال کالای قاچاق نیز در این طرح با کمک دستگاه قضایی ضبط شد که 22 قاچاقچی هم در این خصوص دستگیر شدند و نیز در زمینه جرایم اقتصادی هم 417 میلیارد ریال انواع جرایمی که به وقوع پیوسته بود شناسایی و‌ پرونده آن نیز به مراجع قضایی تحویل داده شد.

عزیزی به حوزه راهنمایی و رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: 177 دستگاه که آلودگی صوتی داشته و 991 دستگاه که پلاک مخدوش داشتند متوقف و اعمال قانون شد و همچنین 137 دستگاه خودروی بدون معاینه فنی هم اعمال قانون شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: از اصحاب محترم رسانه که دستاوردها را به اطلاع مردم شریف می‌رسانند تقدیر و‌ تشکر می‌کنم و از برادران دستگاه قضایی، دادستان‌های 7 شهرستان و همکاران دستگاه قضایی که به ما کمک کردند این طرح را با اقتدار به انجام برسانیم تشکر می‌کنم.

عزیزی گفت: بیش از 750 فقره مجوز قضایی جهت ورود به منازل، اماکن خصوصی و کارخانه‌ها در این طرح گرفته شد و مساعدت دستگاه قضا باعث قاطعیت و تلاش بیشتر در منطقه شد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:  از شهروندان محترم ‌نیز تشکر می‌کنم و درخواست دارم هرگونه بزهکاری و‌ موارد مختلف را با سامانه 110 در میان بگذارند که پلیس نیز پس از دستورات قضایی و کارهای اطلاعاتی اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران ارتقای امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری تهران از تصویب ایجاد شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه با هدف رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با ارتشاء توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز