Web Analytics Made Easy - Statcounter

به زودی ١٧٠٠ دوز واکسن کوو ایران برکت به گروه‌های هدف در خراسان جنوبی تزریق خواهد شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان با اشاره به اینکه تاکنون هزار دوز واکسن ایرانی کوو برکت از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دانشگاه‌های علوم پزشکی بیرجند تحویل داده شده است، گفت: ۷۰۰ دوز دیگر نیز تا پایان تیرماه به این دانشگاه تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: این واکسن‌های ایرانی با همکاری و تعامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزرات بهداشت بزودی در سطح استان با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به گروه‌های سنی هدف تزریق خواهد شد.

وی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تحت عنوان احسان سلامت تا کنون ۶۰ هزار بسته سلامت شامل ماسک و مواد ضد عفونی و همچنین ٣٠٠ هزار ماسک رایگان و ۹۵۳ هزار و ۵۵۰ هزار ماسک ارزان قیمت و مواد ضد عفونی از طریق سایت هست اینجا (hastinja.ir) در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان افزود: باتوجه به راه اندازی خط دوم تولید واکسن کوو برکت، امیدواریم در روز‌های آینده شاهد افزایش میزان دوز تحویلی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور و استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا واکسن کوو ایران برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ۵۲۰ مبلغ  با حضور در شهر‌ها، بخش‌ها وروستا‌ها  بصورت گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند. 

حجت الاسلام محمد قناعت افزود: برگزاری نمازجماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری درخصوص جهادتبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق (ع) ، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت وطهارت ، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه درجامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی وآگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از جمله برنامه های مبلغان در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است