Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:45:06 GMT

پرونده ششمین انتخابات شورای شهر اردبیل بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۹۱۹۵

پرونده ششمین انتخابات شورای شهر اردبیل بسته شد

گروه استان‌ها - رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره پرونده ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل بسته شد. - اخبار استانها -

بهروز ندایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل اظهار داشت: اعلام نتایج در شهر اردبیل با راهیابی 11 عضو اصلی از سوی مسئولان به انجام رسیده و هیچ تغییری در این فرآیند اتفاق نیافتاده و با تأیید انتخابات پرونده آن نیز بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده نتایج بازشماری انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل به تایید هیئت نظارت رسیده است.

برخی تغییرات در انتخابات شورای شهر استان اردبیل اعمال می‌شودآخرین وضعیت بررسی دو طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلسپیروزی حزب نخست‌وزیر اتیوپی در انتخابات پارلمانی

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: نتایج اعلام شده به عنوان نتایج نهایی محسوب می‌شود و نظارت و بازرسی‌های لازم به همین منظور انجام یافته است.

انتهای پیام/143/ ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس انتخابات شورای شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل استان اردبیل هم در این نمایشگاه توانمندی های صادراتی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
غرفه استان اردبیل در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ نمایشگاه/ میزبان بازدیدکنندگان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران