Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:06:02 GMT

فراخوان آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۹۲۰۳

فراخوان آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، پوستر آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» دوره سیزدهم منتشر شد. این پوستر برای انجام اطلاع رسانی مدیران شعب استانی، شهرستان‌ها و کانون‌های مستقل مهد قرآن در سراسر کشور ارسال شد.

مرحله مقدماتی سیزدهمین آزمون ترنم وحی در بخش کتبی ترجمه، تدبر و خلاصه تفسیر نمونه، پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه به طور همزمان و آزمون شفاهی حفظ کل قرآن تا ۲۰ مرداد به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دفاتر، شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است قبول شدگان مرحله مقدماتی می‌توانند در مرحله کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» که مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت کنند.

کد خبر 5256385 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن فعالیت های قرآنی مهد قرآن شهادت امام جواد ع فعالیت های قرآنی امام جواد ع دفتر تبلیغات اسلامی اعمال ماه های سال قرآن ازدواج سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ماه ذی الحجة حوزه علمیه افزایش جمعیت معرفی کتاب مهد قرآن حفظ کل قرآن ترنم وحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد