Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، قنبر قنبری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور طی بازدید از کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور در پی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص مناقصه کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور و مشکلات بهداشتی آن، اظهار کرد: مشکلات فعلی این کشتارگاه مربوط به فضای محیطی آن اعم از عرصه و اعیان است.

وی افزود: اغلب مشکلات ساختاری در فضای فیزیکی این واحد تولیدی مربوط به سنوات گذشته بوده و باید با همکاری مستقیم شهرداری مرتفع شود که عموما برون‌رفت از این معضل از حیطه اختیارات پیمانکار خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

قنبری ضمن تاکید بر اینکه مشکلات این کشتارگاه نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون دارد،  خاطرنشان کرد: هماهنگی بین سازمانی به‌ویژه مشارکت شهرداری نور و اداره دامپزشکی در رفع این معضل لازم و ضروری بوده و دستگاه قضایی شهرستان تلاش خواهد کرد، ضمن ایجاد انسجام با ارائه  راهکارهای قانونی بهبود شرایط فعلی را رقم زده و مقدمات تأمین سلامت شهروندان را فراهم کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور، اضافه کرد: درحال حاضر موردی که بخواهد سلامت شهروندان و عموم مشتریان را تهدید کند وجود ندارد تا گوشت به‌صورت استاندارد و با رعایت کامل نکات ‌بهداشتی آماده و عرضه شود. 

این مسوول در خصوص برگزاری مناقصه کشتارگاه نیمه صنعتی نور تصریح کرد: جلسه‌ای در شهرداری با حضور فرماندار شهرستان تشکیل و پس از بررسی مشخص شد موارد قانونی و شکل آئین‌نامه معاملاتی شهرداری در روند مناقصه رعایت شده و بر اساس قانون رد یا ابطال آن با دادستان نیست بلکه کمیسیون مزایده به موجب قانون اختیار دارد این مناقصه را تأیید یا ابطال کند و مدعی‌العموم در مواردی که تخلفی در جهت تضییع حقوق بیت‌المال صورت بگیرد ورود و اقدامات لازم قانونی را انجام خواهد داد.

وی ضمن هشدار به حاشیه‌سازان خبری در فضای مجازی تأکید کرد: لازم است مردم عزیز اخبار صحیح را از مبادی رسمی دنبال کرره و با رد شایعات صورت گرفته اقدامات سوء اشخاص فرصت‌طلب را خنثی کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم معارفه رئیس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و انتظامی در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسوولان دستگاه قضایی مطرح می شود، اجرای سند تحول قضایی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضایی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است. اظهارکرد: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رییس کل جدید دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است اذعان کرد: دستگاه قضایی در کنار دقت در رسیدگی به مسائل چالشی استان همچون مالباختگان خودرویی، اهل سرعت است و کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند اما مردم هم باید صبر و حوصله داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسوولان همدلی و همراهی باشد قطعا در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

در پایان مراسم با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ریاست قوه قضاییه کشور؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900685

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است