Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در حاشیه بازدید از جاده ملی دهدشت-پاتاوه گفت:جاده ملی دهدشت-پاتاوه یکی از بزرگترین پروژه های راهسازی کشور می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در حاشیه بازدید از جاده ملی دهدشت-پاتاوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت 

وی افزود:مسیر اصلی پاتاوه - دهدشت به طول 136 کیلومتر در ادامه محور اصلی شهرضا - یاسوج ،بخشی از کریدور اتصال مرکز کشور به جنوب و در واقع اتصال بخشی از مرکز کشور از استان اصفهان به بنادر جنوبی در زمان کمتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی در ادامه داد:این جاده در مسیری کوهستانی و از دامنه های زاگرس میانی عبور می کند و طول مسیر که 136 کیلومتر می باشد و عملیات اجرایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است 12 کیلومتر تونل و پل داشتیم که عملیات بسیار پیچیده ای بوده و در دیگر نقاط مسیر تراشه ها و خاکبرداری های سنگین و گسترده ای بوده که الحمدالله به پایان رسیده است و در طول مسیر کلا 3 کیلومتر مانده که آسفالت نشده است و با روند خوبی پروژه دارد در روزهای آینده عملیات آسفالت هم به پایان می رسد‌.   معاون وزیر راه و شهرسازی به اهمیت این جاده اشاره کرد و گفت:این جاده در نقش دارد یکی اینکه جاده ملی است و دیگری با تکمیل شدن این جاده ،400 روستا با 100 هزار نفر جمعیت از جاده دسترسی مناسب برخوردار شده و خدمت رسانی دولت به ساکنان آنها به سهولت صورت می گیرد.   مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور تصریح کرد:با بهره برداری از این جاده یک زمینه اقتصادی برای رفع محرومیت این منطقه قطعا به وجود می آید و شرایط اقتصادی این مردم با بهره برداری از این جاده تغییر و تحولی ایجاد می شود.   خادمی در ادامه افزود:پیشرفت فیزیکی پروژه بیش از 95 درصد می باشد و تا کنون مبلغ هزار و 100 میلیارد تومان در این جاده هزینه شده است.   معاون وزیر راه و شهرسازی از زحمات و پیگیری های جدی استاندار ،معاون عمرانی استاندار،رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و دیگر مسولان استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.   وی همچنین از زحمات و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام موحد نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی قدر دانی کرد و گفت؛حاج آقای موحد مرتب پیگیر این پروژه هستند و با تلاش ها و رایزنی های متعدد با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ،سازمان برنامه وبودجه پیشتیبانی می کنند و بودجه های که به این پروژه تزریق می شود با پشتیبانی ایشان می باشد و از ایشان تشکر ویژه میکنم.

کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید عنوان کرد:عمق محرومیت استان بالاست و صعب العبور راه ها هم باعث شده است هزینه جاده ها چند برابر استان های دیگر باشد.

حاجی زاده خدمات نظام به استان کهگیلویه و بویراحمد را بالا دانست و گفت:در ابتدای دولت ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان داشتیم ولی الان ۲۵۰ کیلومتر داریم که ۵ برابر شده است.

وی افزود:در جاده های روستایی هم انقلابی ایجاد شد و آنچه در این دو سال می بینیم شکوفایی استان در پروژه های عمرانی زیرساختی و اقتصادی بوده است که حاصل پیگیری کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد تیم همراه و همدلش بود.

حاجی زاده با اشاره به اینکه جاده پاتاوه- دهدشت بزرگترین پروژه استان است گفت:حضور نماینده پر تلاش کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی باعث تکمیل پازل پیگیری در کنار استاندار،وزیر،قرارگاه خاتم و مسوولان شد که شاهد شتاب بیشتر پروژه در چند ماه اخیر هستیم.

معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد:پیگیری های دو سال اخیر باعث شد مردم به افتتاح این پروژه امیدوار شوند .

حاجی زاده ادامه داد:افتتاح هر چه زودتر این پروژه باعث کاهش مسیر و هزینه مردم برای سفر به مرکز استان است.

وی گفت:انتظار داریم تاکید بفرمایید تا پیش از دو هفته دیگر که زمان بهره برداری پروژه است مواردایمنی ،نصب تابلو های راهنمایی رانندگی گاردریل و... تکمیل شود نه اینکه تنها هدف بهره برداری باشد.

گفتنی است؛خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور به همراه دکتر کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور استانداری،مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب،ریاست دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی و کشوری از پروژه ملی دهدشت -پاتاوه بازدید کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده پاتاوه به دهدشت معاون وزیر راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری حاجی زاده ملی دهدشت جاده ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان کرد: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور