Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - هفته هشتم کورس تابستانه کشور به میزبانی بندرترکمن و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بندرترکمن، هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، جمعه 25 تیر بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

در هفته هشتم این رقابت‌ها 50 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور 1000 و 1450 متری با یکدیگر رقابت می‌کنند و 148 میلیون و 575 هزار تومان جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابکسواران برتر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته نخست کورس تابستانه کشور در بندرترکمن و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شودهفته قهرمانی کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار می‌شودهفته پایانی و قهرمانی کورس بهاره گنبدکاووس جمعه و شنبه برگزار می‌شود

رقابت‌های کورس اسبدوانی بندرترکمن در فصل بهار آغاز شد و تا هفته دهم ادامه خواهد داشت. این رقابت‌ها پس از پایان یافتن در بندرترکمن، اواخر تابستان در آق قلا پیگیری می‌شود و سپس در گنبدکاووس ادامه خواهد یافت.

رقابت‌های کورس اسبدوانی کشور از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این مسابقات به صورت اینترنتی برای علاقمندان پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ رقابت‌های کورس اسبدوانی کشور در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان زیادی دارد.

انتهای پیام/588/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدون حضور تماشاگران برگزار می شود رقابت های کورس اسبدوانی هفته هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران که سهمیه تیمی بازی های المپیک را در اختیار گرفته اند، برای آماده سازی حضور در این بازی ها پس از یک ماه حضور در کمپ اورلئان، عازم کره جنوبی شدند تا در رقابت های جایزه بزرگ سئول شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران ملی پوشان شرکت کننده در این رقابت ها هستند که از سه روز پیش در سئول پیگیر تمرینات‌شان هستند.

رقابت های جایزه بزرگ سئول در بخش انفرادی برگزار می شود. دیدارهای مقدماتی بخش مردان روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) برگزار می شود و دیدارهای جدول ۶۴ نفره به بعد هم دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

بعد از حضور در جام جهانی مجارستان که فروردین برگزار و منجر به قطعی شدن سهیمه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک شد، حضور در جایزه بزرگ سئول دومین رویدادی است که ملی پوشان درسال جاری در آن شرکت می کنند.

کد خبر 6094492

دیگر خبرها

  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس