Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان در نشستی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اجرای طرح های تحقیقاتی که منجر به طراحی و ساخت دو دستگاه ایمنی توسط این مرکز شده است، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مریم الماسی در این جلسه به تشریح فعالیت های گروه تحقیقات، تعلیمات، حفاظ فنی و بهداشت کار اصفهان پرداخت و افزود: این مرکز فعالیت تحقیقاتی خود را در حوزه ایمنی برق آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در راستای صیانت از نیروی کار و ارائه راه حل های تخصصی در حوزه ایمنی، این مرکز به طراحی و ساخت "دستگاه ایمنی برق هوشمند" و "دستگاه تستر دقیق فیوزهای محافظ جان" پرداخته که منتج به تحریر مقاله علمی با عنوان "بررسی و ارائه راهکار عملی به منظور تست دقیق صحت عملکرد فیوزهای محافظ جان در کارگاه ها و منازل" شده است.
در ادامه کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات "مریم الماسی رئیس گروه تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار استان" و "مسعود تکی کارشناس تحقیقات و حفاظت کار" این مرکز جهت طراحی و ساخت تجهیزات ایمنی گفت: در راستای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها لازم است پس از تایید مراجع زیربط این تجهیزات به صورت انبوه تولید و در اختیار بخش صنعت قرار گیرد.
وی با اشاره به فصل 4 قانون کار مبنی بر نظارت اداره بازرسی کار بر حسن اجرای قوانین در حوزه ایمنی اظهار داشت: یکی از عناوین مهم مرکز تحقیقات تعلیمات و حفاظت فنی و بهداشت کار کشور "تحقیقات" است که لازم است در سطح کشور اقدامات گسترده تری انجام شود.
وی با بیان این که کشور ما در حوزه ایمنی نیاز به تعریف استراتژی دارد افزود: گروه تحقیقات، تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان این ظرفیت را دارد که باب فعالیت های تحقیقاتی مرتبط با ایمنی را آغاز نماید.
وی تصریح کرد: این موضوع نیاز به شناسایی کاستی های ابزارهای ایمنی و ابزارهای تست صحت عملکرد دارد.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت و امکانات سایر دستگاه­ های دولتی مرتبط، اتاق بازرگانی و واحدهای اقتصادی بزرگ گفت: برای تکمیل پروژه های تحقیقاتی و ساخت ابزارهای ایمنی لازم است روش های اجرایی سایر کشورهای موفق در ارتقای سطح ایمنی کارگاه ها مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.
22 تیر 1400 11:59
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |
کد خبر : 242,151
کلیدواژه ها: دستگاه ایمنی برق هوشمند,دستگاه تستر دقیق فیوزهای محافظ جان,اصفهان, گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان,تست صحت عملکرد فیوزهای محافظ جان,
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار کار و رفاه اجتماعی استان حوزه ایمنی گروه تحقیقات استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر كه تهیه كنندگی برنامه فراسو را به عهده دارد بیان می كند: برنامه فراسو از شنبه تا سه شنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح روانه آنتن رادیو سلامت می شود. این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی این شبكه رادیویی است و فردا روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه موضوع ایمنی در محیط کار را مورد بررسی قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: مجری كارشناس برنامه لیلا علوی است. در برنامه فردا کارشناس مجری برنامه دکتر محسن انصاری، عضو هیات علمی دانشگاه قزوین و دکترای بهداشت حضور دارد و به ابعاد مختلف موضوع ایمنی در محیط کار می پردازد و پاسخگوی سئوالات شنوندگان خواهد شد. همچنین در این برنامه آیتمی با همین محوریت روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

این تهیه كننده درباره دغدغه هایی كه در این برنامه دنبال می كند، توضیح می دهد: برنامه فراسو اختصاص به پیشگیری از بیماری ها چه جسمی و چه روانی دارد و ما تلاش داریم سبك زندگی سالم را به مردم آموزش بدهیم.

 

دیگر خبرها

  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو