Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: همه پارک‌ها و مراکز بازی از جمله شهربازی ملت از ساعت ۱۰ شب به بعد باید تعطیل شود.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس دستور ستاد ملی کرونا تردد از ساعت ۱۰ شب به بعد ممنوع است، اظهار کرد: به تبع این امر، پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها نیز از این ساعت باید تعطیل شده و از ارائه خدمات به شهروندان ممانعت به‌عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صورت دستور ستاد کرونا مشکلی با تعطیلی این مراکز تفریحی نداریم و قطعا همچون ماه‌های گذشته اقدام به تعطیلی خواهیم کرد ولی فعلا دستورالعملی در این رابطه به شهرداری زنجان ارسال نشده و فقط با محدودیت زمان ارائه خدمات داریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه حضور در پارک‌ها و مراکز تفریحی منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است‌، عنوان کرد: شهروندان خود باید در گام نخست مراقب سلامتی فردی و خانوادگی‌شان باشند و حتما با رعایت فاصله اجتماعی و با زدن ماسک در این اماکن حضور داشته باشند.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: شهرداری با همه توان در کنار مردم و مسئولان است و تلاش خود را کرده‌ایم تا شرایط بهبود پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا تعطیلی پارک ها پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6087035

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰