Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمام شدن کارش در یورو ۲۰۲۰ حالا با خاطری آسوده‌تر می‌تواند به پیشنهاد بزرگی که از یوونتوس دارد، فکر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل لوکاتلی هافبک تیم فوتبال ساسولو که یکی از بهترین‌های تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 بود، به واسطه عملکرد خوبش در این مسابقات مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفت به خصوص باشگاه یوونتوس که بلافاصله پس از تماشا درخشش این بازیکن در مرحله گروهی تمایل خود برای جذب او را به صورت علنی ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاتلی اما تا الان هیچ صحبتی درباره این موضوع انجام نداده بود.

او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تا الان من واقعاً به این موضوع فکر نکرده‌ام. در واقع نمی‌توانستم فکر کنم اما ابراز تمایل یوونتوس بسیار لذت‌بخش است. یووه تیم فوق‌العاده‌ای است و من هم این را بارها گفته‌ام.

یکی از بازیکنانی که در ضربات پنالتی پایان بازی تیم‌های ایتالیا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 ضربه‌اش را از دست داد، لوکاتلی بود. تا پایان ضربات پنالتی که ایتالیا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد، جورجو کیه‌لینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، هم‌تیمی‌‌اش را در آغوش گرفته بود.

لوکاتلی در این باره هم گفت: دنیا داشت روی سر من آوار می‌شد اما کیه‌لینی مدام مرا دلداری می‌داد می‌گفت نگران نباش ما بازی را می‌بریم. او قبل از پنالتی‌های فینال هم دوباره این را به من گفت و حق هم با او بود. من آمادگی داشتم تا دوباره پشت یکی از ضربات پنالتی بایستم اما خوشبختانه سایر بازیکنان این مسئولیت را قبول کردند.

یورو 2020| توضیح کیه‌لینی درباره دلیل شوخی‌اش با آلبا و ابراز همدردی با لوکاتلی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا یوونتوس یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند

یوناتان تا درباره شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش صحبت کرده است

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

اکنون نیز از قرارداد او با بایرلورکوزن تنها یک سال دیگر باقی مانده و همین باعث شده تا شرایط جذب او برای باشگاه‌های علاقه‌مند راحت باشد. یکی از این باشگاه‌ها نیز بایرن مونیخ است و این روزها شایعات در این‌باره بسیار داغ هستند.

بیش‌تر بخوانید: واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

حال پس از واکنش زیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن، یوناتان تا نیز سرانجام به شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش واکنش نشان داده است. این ملی پوش آلمانی 28 ساله در مصاحبه با بیلد در این‌باره، گفت:

وقتی اسم‌تان پیرامون چنین باشگاهی مطرح می‌شود، خوشحال می‌شوید اما اکنون من روی دو عنوانی که هنوز هم می‌توانیم کسب کنیم (لیگ اروپا و دی‌اف‌بی پوکال) تمرکز کرده‌ام. من با زیمون و فرناندو کارو رابطه خوبی دارم. با این حال همان‌طور که رولفس گفت، هر چیز دیگری باید به پس از پایان فصل موکول شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!