Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال می‌گوید قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است.

هرویه میلیچ درباره شرایط آمدنش به استقلال هم گفت: من صادق هستم و راحت به استقلال آمدم. نمی‌توانم بگویم عاشق این تیم بودم اما ارتباط عاطفی داشتم. شنیده بودم مدت زیادی قهرمان نشده‌اند و به همین خاطر هدفم قهرمانی با استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدا که آمدم متوجه شدم بعضی‌ها دوست نداشتند بیایم. من توسط استراماچونی به استقلال آمدم و او به خاطره مسائل غیر فوتبالی جدا شد اما من ماندم. کار کردن برایم سخت بود چون از لیگی آمده بودم که تاکتیکی بودند. با این حال بعد از مدت‌ها به من کمک شد که به اعتماد به نفس برسم و بازی‌های بهتری انجام بدهم. از زمان حضورم در استقلال نوسان زیاد بود چون مثلا یک بار در فرودگاه دیپورت شدم که با اصرار استراماچونی برگشتم.

وی افزود: وقتی به ماشین‌سازی گل زدم، به باشگاه گفتم که طلب‌هایم را پرداخت کنند. من متاهل هستم و نمی‌خواهم آینده فرزندانم خراب بشود. بعد فقط به من وعده داده شد. در زمانی که قصد داشتم قراردادم را تمدید کنم، استقلال ۱۰ ماه حقوق به من بدهکار بود اما با این حال همه رقم بدهی‌ها را به قرارداد جدید انتقال دادیم و فکر می‌کردم همه چیز خوب می‌شود اما در قرارداد جدید یک بند نوشته شد که اگر هر ماه حقوقم به تاخیر افتاد، هزار دلار جریمه پرداخت شود. بعد گفتند این بند را در نظر نمی‌گیریم چون قبول نداریم. بدهی روز به روز بیشتر شد تا اینکه به ۱۴ ماه رسید. حقوق من در ماه ۲۵ هزار یورو بود و به آن پاداش هم اضافه می‌شد. هر ماه که قرار بود حقوق من را بدهند، مدیرعامل از من تخفیف می‌خواست. به نظر مدیران باشگاه قهرمان وعده‌دادن هستند.

وی ادامه داد: وقتی مشکلات حل نشده بود، به کشورم رفتم اما فرهاد مجیدی تماس گرفت و من به خاطر او برگشتم. من به خاطر کسب درآمد به اینجا آمدم اما مشکلات زیادی داشتم که حل نشد. به همین خاطر من جام قهرمانی «قول‌دادن» را به مدیران استقلال می‌دهم. مدت‌ها بود مدیرعامل باشگاه را ندیدم اما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت.

میلیچ در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که مجیدی با او برای بازگشت تماس گرفت، قراردادش را فسخ کرده بود، گفت: نه، قراردادم فسخ نشده بود و همه چیز قانونی پیش رفت.

او اظهار کرد: از وقتی از ایران خارج شده‌ام وکیلم نامه فسخ قرارداد را به باشگاه داده است و به زودی برای پیگیری دریافت مطلباتم از طریق فیفا اقدام می‌کنم. با این حال مدیرعامل باشگاه نامه‌ای به من داده و اعلام کرده که تا ۵ روز دیگر به باشگاه بروم چون به من می‌گویند تخلفاتی انجام داده‌ام و باید مجازات شوم. مشکلات باشگاه استقلال آنقدر زیاد است که وقتی برای رادوشوویچ تعریف کردم گفت پرسپولیس برابر استقلال، رئال مادرید است./ ایسنا

بیشتر بخوانید

شکوری: اقای فریادشیران شرم کنید و دریده نباشید/ احترام موی سفیدتان را نگه دارید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!