Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@12:21:58 GMT

افشاگری وزیر بهداشت علیه نماینده زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۹۹۳۰

آفتاب‌‌نیوز :

در یک جلسه میان سعید نمکی، وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان با حضور فداحسین مالکی، نماینده زاهدان درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی میان آنها صورت گرفته است.

در ویدئویی که از این جلسه منتشر شده است، مالکی از عواقب حقوقی و قضائی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می گوید که نمکی هم در پاسخ گفته «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..».

اما حالا سعید نمکی وزیر بهداشت پس از درگیری لفظی با فداحسین مالکی نماینده این شهر گفت: مالکی (نماینده زاهدان در مجلس) می‌خواست من رئیس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم. من آدم این کارها نیستم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر بهداشت سعید نمکی فداحسین مالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ

حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکنش نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش‌تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل‌های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد