Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام شستا اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت ۲.۴درصدی قیمت نسبت به روز گذشته، عدد ۱۲,۶۷۰ریال را به عنوان قیمت پایانی ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات شستا به حدود ۱۶۰میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات امروز «شستا»،  بیش از ۱۲۰میلیون برگه سهم رد و بدل شد که از این تعداد حدود ۱۱۰میلیون برگه سهم (۹۱درصد) را اشخاص حقیقی و ۹درصد را کدهای حقوقی خریداری کردند. حقیقی‌ها در سمت فروش نیز پیشتاز بودند و ۸۵درصد برگه سهم‌های «شستا» را فروختند. گفتنی است میانگین خرید هر شخص حقیقی ۱۲میلیون تومان و میانگین فروش او ۱۳میلیون تومان بود.

شستا معاملات امروز را در رنج منفی آغاز کرد اما دقایقی بعد مثبت شد. این صعود پایدار نبود و در نهایت معامله‌گران در آخرین معامله شستا، عدد ۱۲,۴۸۰ریال را رقم زدند که نسبت به روز گذشته ۳.۹درصد کاهش یافته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین چرا سود سهام عدالت کم واریز شد؟ ارزش سهام عدالت من (۲۰ تیرماه) بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۲۰تیر) / فلزات اساسی در صدر ورود پول حقیقی ها تقسیم سود ۱۴۲۰ تومانی نوری برای سهامدارانش بازگشایی تلخ شپنا (۲۰تیر) / شپنا به مدار صعود بازگشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲،۲۶۸،۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷،۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷،۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۳۹۰،۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم