Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۷۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۰درصد یعنی پنج هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان مقدار قابل توجهی از کل معاملات نشد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «سرمایه‌گذاری‌ها»، «استخراج کانه‌های فلزی» و «زراعت و خدمات وابسته» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فلزات اساسی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «صباح»، «زفکاح» و «ومعادن» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وتجارت»، «شپنا» و «وپارس» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری سرمایه‌گذاری صبا تامین(حق تقدم) حدود ۱۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک تجارت با برتری حدود ۴۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۸۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۳۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین چرا سود سهام عدالت کم واریز شد؟ ارزش سهام عدالت من (۲۰ تیرماه) بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۲۰تیر) / فلزات اساسی در صدر ورود پول حقیقی ها تقسیم سود ۱۴۲۰ تومانی نوری برای سهامدارانش بازگشایی تلخ شپنا (۲۰تیر) / شپنا به مدار صعود بازگشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تغییر مالکیت حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص