Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان موضوع «ضرورت ایجاد سالن ورزشی برای کوتاه قامتان» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیگیری؛ ودود اسحق زاده  اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل آماده حمایت از ورزشکاران کوتاه قامت این استان است اما به شرطی که مدیر انجمن کوتاه قامتان لیست جامع و کاملی از جامعه ورزشکاران کوتاه قامت استان تهیه و در اختیار ما قرار دهد.

وی افزود: پس از اعلام وجود مشکلاتی در حوزه ورزش کوتاه قامتان استان از سوی انجمن مربوطه، هیأت ورزش‌های همگانی استان لیست اعضای ورزشکار کوتاه قامتان را از این انجمن در خواست کرد تا آمار دقیق ورزشکاران و رشته‌های ورزشی مشخص شود اما متاسفانه تاکنون هیچ لیستی از سوی این انجمن تهیه نشده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تاکید کرد: آماده هستیم تا ضمن مهیا کردن امکانات از جمله سالن‌های ورزشی مختلف برای کوتاه قامتان به شکل رایگان این ورزشکاران را به مسابقات نیز اعزام کنیم.

اسحق زاده تاکید کرد: علاوه بر ورزشکاران مرکز استان، نیاز است لیست ورزشکاران جامعه کوتاه قامتان شهرستان‌های استان اردبیل نیز مشخص شود تا هیأت ورزش‌های همگانی استان در چارچوب قانون حمایت‌های همه جانبه خود را از آن‌ها برقرار کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی کوتاه قامتان فارس من هیأت ورزش های همگانی استان کوتاه قامتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند