Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر الهام عظیمی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته تعداد مبتلایان مثبت افزایش یافته است، گفت: در هفته اخیر از هر سه تست انجام شده در اسدآباد یک مورد مثبت بوده است.

 او در ستادکرونای اسدآباد از وضعیت نگران کننده این ویروس در شهرستان خبرداد و بیان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته تعداد مبتلایان مثبت افزایش یافته و دیروز نیز ده مورد جدید مشکوک در بیمارستان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تصریح کرد:  متاسفانه میانگین سنی ابتلا به ویروس در اسدآباد کاهش پیدا کرده  و از افراد مسن به میانسال تغییر کرده است.

عظیمی با بیان  اینکه در چند روز گذشته یک مرگ مشکوک به کرونا داشته ایم، گفت:  چهار روستا که در روز‌های گذشته به ترتیب افزایش آمار ابتلا نسبت به جمعیت را تجربه کرده اند حسام آباد، کَمَک علیا، شمس آباد و موسی آباد هستند و که دلیل اصلی این ابتلا را برپایی مراسم تجمع و دورهمی ها است.

او اضافه کرد:در هفته اخیر از هر سه آزمایش  انجام شده برای تشخیص کرونا در اسدآباد یک مورد مثبت شده است که خبر از روز‌هایی سخت می‌دهد.

عظیمی درباره تزریق واکسن کرونا نیز گفت: تاکنون ۵ هزار و ۴۴۴ واکسن در دز اول و ۲ هزار و ۳۳۱ واکسن در دز دوم و در مجموع ۷۷۷۵ دز واکسن در شهرستان تزریق شده است.

او افزود:در روز‌های اخیر در روستای لک لک در یک روز ۹۰ دز واکسن تزریق شد که در نوع خود بسیار قابل تحسین است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن انتقاد از برپایی مراسم عروسی و ختم گفت:طبق آمار بیشترمبتلایان ما افرادی هستند که در یکی از این دو مراسم شرکت کرده اند.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد