Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی مخالفت تل‌آویو با درخواست اسیر زن فلسطینی برای حضور در مراسم تشییع فرزندش، برخی فعالان تجمع اعتراضی مقابل زندان برگزار کرده و آزادی او را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، دولت رژیم صهیونیستی درخواست خالده جرار، اسیر زن فلسطینی برای آزادیش جهت شرکت در مراسم تشییع دخترش سهی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این مخالفت، ده‌ها فعال در مقابل ساختمان زندان "عوفر" واقع در غرب رام‌الله تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی آزادی جرار را خواستار شده و رژیم اشغالگر را محکوم کردند.

جمعی از فعالان کمپینی را در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از جرار به راه‌ انداخته و با تحت فشار گذاشتن رژیم اشغالگر آزادی این اسیر را که از دو سال قبل در زندان است و تنها دو ماه تا زمان آزادی‌اش باقی مانده، خواستار شدند.

پلیس فلسطین عصر یکشنبه از کشف جسد "سهی جرار" فرزند این زن اسیر فلسطینی در داخل آپارتمانی در رام‌الله خبر داده و اعلام کرد که علت فوت او ایست قلبی و به دلیل بیماری بوده است.

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین به جرار، از رهبران سابق این جبهه فوت فرزندش را تسلیت گفت.

جرار از چهره‌های برجسته سیاسی و اجتماعی فلسطین است که با فعالیت‌هایش در حوزه‌های سیاسی، ملی و زنان شناخته می‌شود، او پیش از این نیز بارها بازداشت شده بود که آخرین آن در اواخر سال ۲۰۱۹ بود.

جرار از رهبران برجسته جبهه مردمی آزادسازی فلسطین محسوب می‌شود و از اعضای سابق شورای قانونگذاری فلسطین است.

این اسیر فلسطینی در طول دوره بازداشت تحت فشارهای روحی و روانی سنگینی قرار گرفت و در طول این دو سال تنها سه بار به او اجازه ملاقات با خانواده‌اش داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه