Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:07:17 GMT

رویدادی برای نخود در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۰۴۴۸

رویدادی برای نخود در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رویداد شتاب نخود با همکاری دانشگاه علمی کاربردی، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و شورای ملی نخود کشور در کرمانشاه برگزار شد.

دکتر حسن شرفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز(22 تیر) بصورت مجازی برگزار شد، بااشاره به سابقه 30 ساله فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در کشور، اظهار کرد: این دانشگاه با هدف ارتقاء سطح مهارتی دانش آموختگان و شاغلان بخش های مختلف دولتی و خصوصی آغاز بکار کرد و از بدو تاسیس تاکنون خود را به عنوان دانشگاه کارآفرین معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهارت آموزی و کارآفرینی را دو شاخصه مهم دانشگاه علمی کاربردی دانست که آن را از سایر دانشگاه های کشور متمایز می کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: این دانشگاه در طول فعالیت خود همواره سعی کرده از پتانسیل و ظرفیت استانها در راستای اجرای سیاست های توسعه، آموزش و ترویج فرهنگ کارآفرینی از مسیر تقویت سرمایه فکری بهره ببرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه با بیان اینکه یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کارآفرینی برگزاری رویدادهای شتاب است، اظهار کرد: برگزاری رویداد شتاب نخود در کرمانشاه طرح یک  مسئله کاربردی در سطح ملی است که آن را به بحث و تبادل نظر بین صاحبان حرفه، متخصصین امر و دانشگاهیان می گذارد و با حل کاربردی آن مسئله یک رویکرد نوآورانه که بتواند قابلیت تجاری سازی و ایجاد یک کسب و کار را داشته باشد، پیش رو قرار می دهد.

وی اظهار کرد: باتوجه به شاخصه هایی که کرمانشاه درحوزه کشاورزی دارد و در بحث محصول نخود هم نه تنها در کشور بلکه در بازارهای جهانی برند است، برنامه ریزی کردیم تا با کمک سایر دستگاه های ذیربط یک رویداد را برای این محصول برگزار کنیم.

شرفی خاطرنشان کرد: در این رابطه رویداد شتاب نخود را در سه حوزه تولید، زنجیره تامین و صنایع تبدیلی  برگزار کردیم تا ایده های ناب و نوآورانه ای که در زمینه این محصول است را شناسایی و پردازش و هدایت کنیم، تا در نهایت به فرآیند تجازی سازی این محصول کمک شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه عنوان کرد: طبق فراخوانی که داده بودیم، برای این رویداد حدود 50 طرح به دبیرخانه ارسال شد که در بررسی های اولیه حدود 25 طرح پذیرش و به مرحله بعد راه پیدا کردند.

این مسئول یادآورشد: پس از مرحله داوری نیز 13 طرح برای ارائه انتخاب شدند که در نهایت از بین آنها سه طرح برگزیده را انتخاب خواهیم کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی برای سایر محصولات بتوانیم با توجه به مزیت هر منطقه و هراستان گام اساسی را در جهت رشد و تولید کشور برداریم.

وی در خاتمه با اشاره به برگزاری این رویداد توسط دانشگاه، اعلام کرد: اگر دانشگاه را محور حل مسائل در جامعه قرار دهیم، می توانیم به توسعه پایدار در کشور امیدوار باشیم، بویژه در سالی که مقام معظم رهبری روی بحث تولید، پشتیانی و رفع موانع پیش روی آن تاکید دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كرمانشاه نخود رویداد شتاب دانشگاه علمی کاربردی رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم