Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@15:36:39 GMT

رستورانی در کرمان طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۰۵۰۰

رستورانی در کرمان طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل حادثه این آتش سوزی حدود ساعت ۱۲ ظهر شروع شده بود که عوامل آتش نشانی در محل حاضر شدند و ضمن تلاش برای خاموش کردن آتش، از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

آتش سوزی در بخش هایی از رستوران از جمله قسمت خانوادگی و آلاچیق آن جریان داشت.

مدیر روابط عمومی مرکز آتش نشانی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این باره توضیح داد: پس از کسب اطلاع از آتش سوزی دو خودرو از نزدیک ترین پایگاه به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرسول جهانشاهی افزود:در دقایق اولیه حضور آتش نشانان آتش مهار و از سرایت به دیگر قسمت های رستوران و آشپزخانه جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه دلایل این آتش سوزی در دست بررسی است تاکید کرد: در این آتش سوزی در برخی بخش های رستوران از جمله بخش خانوادگی به علت استافده از چوب خسارت ها بیشتر بوده است.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق کرمان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که اطفای آتش‌سوزی همراه با انتشار دود خطرناک در یک واحد متالورژی در بخش دفاعی پایگاه نظامی دیهل متال آلمان Diehl Metal که سیستم IRIS-T را تولید می‌کند، متوقف شده است.

به گفته آدریان ونزل، سخنگوی سازمان آتش نشانی برلین، این سازه به طور کامل سوخته و بخشی از آن سقوط کرده است. وی افزود: تیم‌های آتش نشانی شامل ۱۶۰ آتش نشان در حال اطفای حریق از بیرون بودند، زیرا از داخل نمی‌توانستند آتش را مهار کنند. این در حالی بود که ساعاتی بعد با انتشار گاز‌های سمی و ذوب شدن مواد شیمیایی اطفای حریق متوقف شد و آتش نشانان اجازه دادند سازه در آتش بسوزد.

به گفته سخنگوی آتش نشانی در صورت اطفای حریق احتمال ورود مواد سمی به آب منطقه و سفره‌های زیرزمینی وجود داشت برای همین اطفای آن متوقف شده است.

بر اساس گزارش مجله آلمانی اشپیگل، آتش سوزی در تاسیسات دیهل در برلین، که بخشی از یک شرکت تولید کننده سیستم‌های دفاع هوایی برای اوکراین است، بر تولید IRIS-T تاثیری نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد