Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل‌کثیر به درد مرادمند دچار شد . درحالی که تمام دنیا درگیر رقابت‌های یورو و کوپا‌آمریکا بود و هواداران از فوتبال زیبا لذت می‌بردند در ایران اما استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها به جان یکدیگر افتاده بودند و هر روز باب جدیدی در زمینه ادبیات فارسی فتح می‌شد. یک روز گل‌محمدی از «هوچی‌گری» استقلالی‌ها می‌گفت و روز دیگر آبی‌ها سرمربی پرسپولیس را «گستاخ» می‌نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز ویس یک پیشکسوت «فحش‌آلود» شد و روز دیگر «گل‌واژه» وارد ادبیات بیانیه‌نویسی باشگاه پرسپولیس شد تا دو طرف نشان دهند در آستانه دربی از هیچ کوششی برای تلخ‌کردن کام هواداران دریغ نمی‌کنند. در این میان اما برای اولین‌بار ماجرای چک برگشتی یک بازیکن فوتبال و احتمال دستگیری او پیش از مسابقه نیز به میان آمد؛ اتفاقی که اگر نگوییم در تاریخ فوتبال کشورمان بی‌سابقه، حداقل کم‌سابقه است.

ماجرای حسین مرادمند اگرچه با وساطت فرهاد و فرزاد مجیدی حل شد اما اتفاقی بود که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت. داستان از این قرار بود که یک دلال فوتبال وقتی دو بازیکن را از نفت مسجدسلیمان به شهرخودرو (پدیده) منتقل کرد، بابت حق دلالی خود مبلغی در حدود دویست‌وخرده‌ای میلیون تومان از فرهاد حمیداوی، مالک وقت تیم مشهدی طلبکار شد. ازسوی دیگر حسین مرادمند نیز زمانی که از شهرخودرو به استقلال منتقل شده بود بابت رضایتنامه‌اش سه فقره چک شخصی به حمیداوی داد که مالک شهرخودرو یکی از چک‌ها را به دلال مذکور داد و از او خواست آن چک را خرج نکند و تا زمانی که مرادمند پولش را از استقلال نگرفته است، صبر کند.

به هر ترتیب باشگاه استقلال در پی بدعهدی خود به مرادمند پولی پرداخت نکرد و مشکلاتی که برای حمیداوی رخ داد نیز سبب شد آقای دلال به‌سراغ چک رفته و آن را به اجرا بگذارد. درنهایت حکم جلب مرادمند صادر شد و دلال مذکور که با گرفتن وکیل سعی داشت کارها را از طریق او پیش ببرد و نامش لو نرود بالاخره به پول خود رسید. اگر به‌خاطر داشته باشید وکیل دلال مذکور در یک گفت‌وگو عنوان کرده بود موکلش علاقه‌ای به افشای نام خود ندارد. به هر حال موکل او دلال شناخته‌شده‌ای بود که ممکن است فصل آینده به استقلال بازیکن بدهد و به‌خوبی می‌داند که اگر نامش به رسانه‌ها برسد و هواداران بدانند بی‌شک اجازه جذب بازیکن از او را نمی‌دهند.

این قسمت: پرسپولیس

ماجرا اما محدود به استقلال نیست. ظاهرا پرسپولیس هم درگیر این داستان شده و به‌زودی چک ستاره این تیم دردسرساز می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که دلال حسین مرادمند که زمینه حضور او در استقلال را فراهم کرد، عیسی آل‌کثیر را نیز به پرسپولیس آورده و بابت انتقال او مبلغی در حدود ۵۰۰میلیون تومان از این بازیکن جنوبی طلبکار است. مبلغی که آل‌کثیر هنوز نتوانسته آن را پرداخت کند و به این دلال بدهکار است.

دراین‌باره شنیده‌ایم آقای دلال چک عیسی آل‌کثیر را نیز به اجرا گذاشته و حکم جلب ستاره مصدوم پرسپولیس را هم گرفته اما هنوز آن را اجرایی نکرده است. عیسی آل‌کثیر که این روزها با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کند و رقیبی جدی به‌نام شهریار مغانلو و مهدی عبدی دارد این روزها با افتی محسوس مواجه شده و برخی نزدیکان او اعتقاد دارند این مسائل روی روحیه آل‌کثیر تاثیرگذار بوده است.

درباره دلیل اجرایی نشدن حکم چک برگشتی آل‌کثیر شایعات بسیاری مطرح است اما نفوذ یکی از اطرافیان تیم پرسپولیس روی این دلال باعث شده تا او فعلا دست نگه دارد. دراین‌باره شنیده‌ایم اطرافیان آل‌کثیر به این دلال قول داده‌اند که در پایان فصل جاری بدهی او را صاف خواهند کرد و از او خواسته‌اند تا پایان فصل صبر کند، خواسته‌ای که فعلا مورد موافقت قرار گرفته اما مشخص نیست صبر دلال مذکور چه زمانی به‌سر برسد و ممکن است هر لحظه آن چک به مرحله اجرایی برسد و اتفاقاتی که برای مرادمند رخ داد، دامن‌گیر آل‌کثیر هم بشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر دلال مذکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال