Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت انگلیسی از جدایی قریب‌الوقوع علیرضا جهانبخش از تیم فوتبال برایتون در این تابستان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت انگلیسی« sussexlive» در گزارشی به قلم ریچارد میلز با اشاره به اینکه علیرضا جهانبخش مورد توجه باشگاه فاینورد هلند قرار دارد، نوشت؛ «به نظر می‌رسد دوران سه ساله حضور جهانبخش در برایتون به سر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از بازیکنان هستند که به احتمال زیاد زمان بیشتری نسبت به علیرضا برای بازی پیدا خواهند کرد و او احتمالاً راضی نیست که برای مدت زمان بیشتری نیمکت‌نشین بماند.

این قابل درک است که فاینورد می‌خواهد جهانبخش را جانشین استیون برگویس کند که به تازگی به رقیب این تیم یعنی آژاکس پیوسته است. با دیدن عکس‌های تمرینی باشگاه، می‌توان دید که این بازیکن ایرانی هنوز به جمع مردان گراهام پاتر نپیوسته و ممکن است برای مدت طولانی‌تری در کنار آنها نباشد. اگر علیرضا اقدام به ترک برایتون کند، او همیشه به خاطر ضربه قیچی برگردانش به چلسی در روز سال نوی میلادی 2020 در یادها می‌ماند».

جهانبخش: رقابت مهاجمان تیم ملی یک دغدغه شیرین است/ برای فصل بعد تصمیمی می‌گیرم که به فوتبالم کمک کند

به گزارش تسنیم؛ جهانبخش 27 ساله که دو سال دیگر با برایتون قرارداد دارد، فصل اخیر در 25 بازی از رقابت‌های مختلف (791 دقیقه از 2250 دقیقه ممکن) برای این تیم به میدان رفت و آمار 2 گل‌زده و 2 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال برایتون علیرضا جهانبخش تیم فوتبال برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مهر به نقل از بی بی سی نوشت: رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر