Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد علی یزدانشناس دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس اظهار کرد: اولین دوره انتخابات تعیین شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برگزار شد که طی آن ابراهیم شیشه گر، محمد علی یزدانی، محمد حسن محمودی، مهدی صدیقی و سیاوش نقیبی نژاد به عنوان ۵ عضو اصلی و مجید تجرد و سید مهدی پور یزدان پرست به عنوان اعضای علی البدل خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برای طی یک دوره ۲ ساله برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: این شورا طبق اساس نامه در اولین جلسه باید دبیر خانه فیلمسازان را از بین اعضای منتخب مشخص و برنامه عملیاتی خود را برای سال آینده در حوزه‌های توانمندسازی و تولید ارائه کند.

علی محمد یزدان شناس افزود: در حال حاضر مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس ۷۰ عضو دارد که همه اعضا از افراد شناخته شده و با سابقه و دارای تخصص در حوزه فیلم سازی هستند.

او ادامه داد: این سازماندهی در قالب خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس انشاالله زمینه محقق شدن مطالبات صنفی و حقوقی و آموزشی فیلمسازان بومی فارس را سرعت خواهد بخشید و زمینه معرفی و شناخته شدن بیشتر هنرمندان فارس را فراهم خواهد کرد.

یزدان شناس با اشاره به جزییات برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه فیلمسازان تصریح کرد: طبق آیین نامه اجرایی مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس به عنوان مجری و برگزار کننده انتخابات شناخته می‌شود و مرکز رسانه جبهه فرهنگی انقلاب نقش ناظر را داشت.

او با بیان اینکه از حدود ۲ ماه قبل ثبت اسامی اعضای مجمع عمومی آغاز شد، گفت: پس از آن ۱۵ روز زمان را برای ثبت نام از داوطلبین تعیین شد که در این بازه زمانی یازده نفر برای عضویت در شورای مرکزی خانه فیلم داوطلب شدند و در نهایت در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ انتخابات به صورت مجازی برگزار شد.

دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس اضافه کرد: از ۶۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۴۱ نفر در زمان تعیین شده در سامانه رای گیری آرای خود را ثبت کردند و این امر مشارکت ۶۸.۳۳ درصدی را در اولین دوره رقم زد که در نهایت مجموع آرای اخذ شده، ابراهیم شیشه گر با ۳۴ رای، محمد علی یزدانی: ۲۷ رای، محمد حسن محمودی با ۲۶ رای، مهدی صدیقی با ۲۵ رای، سیاوش نقیبی نژاد با ۱۹ رای به عنوان اعضای اصلی و مجید تجرد با ۱۸ رای و سید محمد مهدی پوریزدان پرست با ۱۶ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس انتخاب شدند.

محمد علی یزدان شناس افزود: عضویت در مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس از طریق ارسال رزومه و اطلاعات شخصی از طریق لینک yun.ir/lwtz۹۹ برای همه علاقه‌مندان امکانپذیر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخاب اعضا خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی شورای مرکزی خانه فیلم محمد علی یزدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند